eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWymiana instalacji gazowej w budynkach gminnych administro-wanych przez ZGM w rejonie ADM - 2 w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Gorzów Wielkopolski: Wymiana instalacji gazowej w budynkach gminnych administro-wanych przez ZGM w rejonie ADM - 2 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 239177 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji gazowej w budynkach gminnych administro-wanych przez ZGM w rejonie ADM - 2 w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji gazowej polegający na wymianie na nową w budynkach przy ul. Wawrzyniaka 72 i ul. Wawrzyniaka 78 administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Zakres robót jest zawarty w: - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do niniejszej siwz, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz. - przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyn-ności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych od-powiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko-nania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wyko-nanie - zał. nr 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wy-konawca wykaże wykonanie min 1 roboty polegającej na przebudo-wie bądź wymianie instalacji gazowej w budynku. A także dysponujący min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności sanitarnej, posiadającym również uprawnienia energe-tyczne dozorowe i będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Bu-downictwa oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia energetyczne eksploatacyjne, na co należy dołączyć odpowiednie dokumenty, 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. W razie braku jakiegokolwiek dokumentu bądź błędów w dokumentach załączonych do oferty zamawiający postąpi zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 u Pzp. Nie dotyczy to przypad-ku, gdy postępowanie nawet po uzupełnieniu dokumentów Zamawiający będzie musiał unieważnić..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty, wraz oświadczeniem, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorysy ofertowe sporządzone w kalkulacji uproszczonej na pod-stawie załączonych do niniejszej siwz przedmiarów robót, 3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub za-świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi dzia-łalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierają-cy dane osób uprawnionych do reprezentowania, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia-łalności, 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedsta-wicieli Wykonawcy - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (kon-sorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem doku-mentów potwierdzających ich należyte wykonanie, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacjami na temat ich kwali-fikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywa-nych przez nich czynności,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat ZGM pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wawrzyniaka 72.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji gazowej polegający na wymianie na nową w budynkach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Zakres robót jest zawarty w: - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do niniejszej siwz, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz. - przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wawrzyniaka 78.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji gazowej polegający na wymianie na nową w budynkach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Zakres robót jest zawarty w: - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do niniejszej siwz, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz. - przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.