eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D wraz z jej wyposażeniem w budynku głównym ZOZ MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23899

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D wraz z jej wyposażeniem w budynku głównym ZOZ MSWiA w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, do kontaktów: Jolanta Duda, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501, e-mail: biuro@szpitalmswia.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalmswia.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D wraz z jej wyposażeniem w budynku głównym ZOZ MSWiA w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D wraz z jej wyposażeniem w budynku głównym ZOZ MSWiA w Szczecinie - Zamówienie obejmuje dwie części: Część I- Pakiet nr I - Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D; Część II - Wyposażenie sali operacyjnej D (Pakiety od nr II do nr VII): Pakiet nr II -Stół operacyjny do zabiegów urologiczno - ginekologicznych; Pakiet nr III - Dwukopułowa lampa operacyjna mocowana do sufitu; Pakiet nr IV - Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem; Pakiet nr V - Przenośny Defibrylator dwufazowy ze stymulacją oraz pulsoksymetrem; Pakiet nr VI - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej; Pakiet nr VII - Wózek anestezjologiczny oraz stoliki zabiegowe; Pakiet nr VIII - Pozostałe wyposażenie medyczne sali D. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Część I- Pakiet nr I - Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D: Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ; Oświadczenia- wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenia oferenta,- wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę w wysokości, co najmniej 700.000,00zł. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.na kwotę w wysokości, co najmniej 700.000,00 zł.; Dowód wniesienia wadium; Uprawnienia budowlane - osób przewidzianych do realizacji zamówienia. (dotyczy Pakietu nr I); Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Oferent musi wykazać, iż wykonał jako Generalny Wykonawca w okresie od 2004 r. do 2006 r., co najmniej 3 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia w czynnych obiektach szpitalnych, w tym, co najmniej 1 zamówienie o wartości powyżej 1 000 000,00 zł,- brutto. Pod pojęciem \zamówienie podobne\ Zamawiający rozumie wykonawstwo prac remontowych o charakterze modernizacji i adaptacji w czynnych obiektach szpitalnych.- wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr I); Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez oferenta w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (dot. Pakietu nr I); Czynniki cenotwórcze - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr I); Kosztorys ofertowy - dołączony do oferty (dotyczy Pakietu nr I); Świadectwa i Certyfikaty (dotyczy wyposażenia medycznego montowanego w ramach remontu): Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, Deklaracja zgodności, CE, (Certyfikat bezpieczeństwa urządzeń medycznych na zgodność z MDD 93/42/EEC). Części II - wyposażenie sali operacyjnej D (Pakiety od nr II do nr VIII): Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ; Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenia oferenta,- wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ; Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł.; Dowód wniesienia wadium; Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W Pakietach od nr I - do nr VIII Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie sprzętu będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (dotyczy Pakietów nr II - nr VIII); Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia - wypełniony Załącznik nr 6; Świadectwa i Certyfikaty: Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, Deklaracja zgodności, CE, (Certyfikat bezpieczeństwa urządzeń medycznych na zgodność z MDD 93/42/EEC); Szczegółowa charakterystyka oferowanych urządzeń zawierająca nazwę urządzenia, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical date zaoferowanego urządzenia. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego folderu oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 6 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D wraz z jej wyposażeniem w budynku głównym ZOZ MSWiA w Szczecinie - Zamówienie obejmuje dwie części: Część I- Pakiet nr I - Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D; Część II - Wyposażenie sali operacyjnej D (Pakiety od nr II do nr VII): Pakiet nr II -Stół operacyjny do zabiegów urologiczno - ginekologicznych; Pakiet nr III - Dwukopułowa lampa operacyjna mocowana do sufitu; Pakiet nr IV - Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem; Pakiet nr V - Przenośny Defibrylator dwufazowy ze stymulacją oraz pulsoksymetrem; Pakiet nr VI - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej; Pakiet nr VII - Wózek anestezjologiczny oraz stoliki zabiegowe; Pakiet nr VIII - Pozostałe wyposażenie medyczne sali D. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 31840.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznyych oraz wykażą się realizacją, co najmniej 3 robotami budowlanymi podobnymi do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (dotyczy części I - Pakietu nr I), zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (dotyczy części II - Pakietów od nr II do nr VIII). wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Część I- Pakiet nr I - Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ; Oświadczenia- wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenia oferenta,- wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę w wysokości, co najmniej 700.000,00zł. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.na kwotę w wysokości, co najmniej 700.000,00 zł.; Dowód wniesienia wadium; Uprawnienia budowlane - osób przewidzianych do realizacji zamówienia. (dotyczy Pakietu nr I); Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Oferent musi wykazać, iż wykonał jako Generalny Wykonawca w okresie od 2004 r. do 2006 r., co najmniej 3 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia w czynnych obiektach szpitalnych, w tym, co najmniej 1 zamówienie o wartości powyżej 1 000 000,00 zł,- brutto. Pod pojęciem \zamówienie podobne\ Zamawiający rozumie wykonawstwo prac remontowych o charakterze modernizacji i adaptacji w czynnych obiektach szpitalnych.- wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr I); Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez oferenta w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (dot. Pakietu nr I); Czynniki cenotwórcze - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr I); Kosztorys ofertowy - dołączony do oferty (dotyczy Pakietu nr I); Świadectwa i Certyfikaty (dotyczy wyposażenia medycznego montowanego w ramach remontu): Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, Deklaracja zgodności, CE, (Certyfikat bezpieczeństwa urządzeń medycznych na zgodność z MDD 93/42/EEC). Części II - wyposażenie sali operacyjnej D (Pakiety od nr II do nr VIII): Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ; Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenia oferenta,- wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ; Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł.; Dowód wniesienia wadium; Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W Pakietach od nr I - do nr VIII Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie sprzętu będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (dotyczy Pakietów nr II - nr VIII); Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia - wypełniony Załącznik nr 6; Świadectwa i Certyfikaty: Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, 4.33.2 Deklaracja zgodności, CE, (Certyfikat bezpieczeństwa urządzeń medycznych na zgodność z MDD 93/42/EEC). 4.34 Szczegółowa charakterystyka oferowanych urządzeń zawierająca nazwę urządzenia, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical date zaoferowanego urządzenia. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego folderu oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 6 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Oferenta Zamawiający przesle SIWZ za zaliczeniem pocztowym na wskazany przez Oferenta adres:. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44, Wydział Administracyjno-Gospodarczy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D. 1) Krótki opis: Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.20.00.00, 45.33.00.00, 45.31.00.00, 45.33.12.10. 3) Wielkość lub zakres: Modernizacja i przebudowa sali operacyjnej D. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 120 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Stół operacyjny do zabiegów urologiczno - ginekologicznych. 1) Krótki opis: Stół operacyjny do zabiegów urologiczno - ginekologicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30. 3) Wielkość lub zakres: Stół operacyjny do zabiegów urologiczno - ginekologicznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dwukopułowa lampa operacyjna mocowana do sufitu. 1) Krótki opis: Dwukopułowa lampa operacyjna mocowana do sufitu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Dwukopułowa lampa operacyjna mocowana do sufitu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem. 1) Krótki opis: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Przenośny Defibrylator dwufazowy ze stymulacją oraz pulsoksymetrem. 1) Krótki opis: Przenośny Defibrylator dwufazowy ze stymulacją oraz pulsoksymetrem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Przenośny Defibrylator dwufazowy ze stymulacją oraz pulsoksymetrem. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej. 1) Krótki opis: Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Wózek anestezjologiczny oraz stoliki zabiegowe. 1) Krótki opis: Wózek anestezjologiczny oraz stoliki zabiegowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wózek anestezjologiczny oraz stoliki zabiegowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pozostałe wyposażenie medyczne sali D. 1) Krótki opis: Pozostałe wyposażenie medyczne sali D. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Pozostałe wyposażenie medyczne sali D. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne, warunki gwarancji oraz przeglądy pogwarancyjne i koszt usługi serwisowej 20 3. Termin realizacji zamówienia 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.