eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23897

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Staszów: przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie, do kontaktów: Henryk Kobryń, Rafał Suska, ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8643110, fax 015 8643619, e-mail: zdp@unet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.staszow.upow.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego; Administrowanie i zarządzanie siecią dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo Świętokrzyskie, Powiat Staszowski, Gmina Staszów, Odcinek drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka w miejscowościach Czajków Południowy, Czajków Północny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka I etap. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III i IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka obejmuje kompleksową przebudowę drogi na odcinku od km 9+053 do km 9+772 o łącznej długości 719mb. W ramach zadania wykonane będą następujące prace: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty wykończeniowe, budowa krawężnika, budowa poszerzenia, nakładka bitumiczna, umocnienie poboczy, wykonanie rur ochronnych i rezerwowych, budowa chodnika, wykonanie wjazdów do posesji, wykonanie zjazdów na pola, wykonanie przepustów pod zjazdami, przedłużenie istniejących przepustów pod drogą, umocnienie rowu, wykonanie ścieku pochodnikowego, wykonanie ścieku skarpowego, wykonanie wpustów nad przepustami, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych, remont mostu betonowego i przebudowa mostu stalowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 08.06.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Staszowie Nr rachunku 64 9431 0005 2001 0021 9011 0006 Z adnotacją: Wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka I etap b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo- Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzpo oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 punkt 1-3 ustawy Pzp - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500000,00 zł, - dysponują własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 500000,00 zł, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu zamówienie oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w szczególności kierownik budowy, kierownik robót drogowych (wówczas gdy kierownik budowy nie posiada uprawnień w zakresie robót drogowych), kierownik robót mostowych (wówczas gdy kierownik budowy nie posiada uprawnień w zakresie robót mostowych), technolog , - dysponują następującymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 ton/godzinę - sztuk 1, rozściełacz mas bitumicznych o minimalnej szerokości rozkładania 4,0m - sztuk 1, walce drogowe - sztuk 3, koparka o poj łyżki minimum 0,4m sześc. - sztuk 1, zagęszczarka do betonu - sztuk 1, dźwig o udźwigu minimum 15 ton - sztuk 1, - zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie w zakresie robót drogowych i mostowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający będzie oceniać na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (jeżeli nie dotyczy - należy załączyć taką informację do oferty) - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo- Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.2) SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 SIWZ - wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca ("Potencjał techniczny") na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 SIWZ. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. - Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość wskazaną w pkt 7.2.1.1). SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.upow.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie; 28-200 Staszów; ul. Drogowców 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest współfinansowany z środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.