eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Remont i udrożnienie rowów melioracyjnych położonych w powiecie lubańskim, na terenie gminy Lubań, na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Henryków i Radogoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Lubań: Remont i udrożnienie rowów melioracyjnych położonych w powiecie lubańskim, na terenie gminy Lubań, na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Henryków i Radogoszcz
Numer ogłoszenia: 238974 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i udrożnienie rowów melioracyjnych położonych w powiecie lubańskim, na terenie gminy Lubań, na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Henryków i Radogoszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i udrożnienie rowów melioracyjnych położonych w powiecie lubańskim, na terenie gminy Lubań, na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa - obręb Henryków i Radogoszcz. Rowy przewidziane do remontu są w bardzo złym stanie technicznym. Po silnych opadach w 2013 roku powstały szybkie wezbrania wód, które spowodowały zniszczenia koryta, skarp, ubezpieczeń i budowli hydrotechnicznych. II.1. RÓW R-B - OBRĘB RADOGOSZCZ: Dotyczy remontu rowu melioracyjnego R-B oraz jego lewobrzeżnego dopływu nazwanego w dokumentacji rowem R-B/1 (odbiorniki wód powierzchniowych). Omawiany obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Radogoszcz, gm. Lubań (działki ewidencyjne nr 129, 130, 177 i R-B/1 dz. nr 110), stanowiący lewobrzeżny dopływ rowu R-B z ujściem do niego w km 0+282,10 a następnie poprzez starorzecze do rzeki Kwisy. Podstawową zasadą odbudowy jest odtworzenie istniejącego koryta z jednoczesnym zwiększeniem przepustowości hydraulicznej. Odtworzone po remoncie, koryto i skarpy ubezpieczone zostaną porostem mieszanek traw. Jest to wystarczające zabezpieczenie skarp rowu, gdyż dno rowu posiada bardzo mały spadek podłużny i prędkość przepływu wód nie będzie powodować rozmywania dna i skarp. Przed przystąpieniem do remontu, należy dokładnie odwzorować trasę rowu opierając się na widocznych jego śladach. Dokumentacja obejmuje dodatkowo dobudowę przyczółków kamiennych na przepuście oznaczonym na planie jako P3 w km rowu R-B 0+327 - 0+333, oraz na przepuście nr P1/1 na rowie R-B/1 w km 0+226,30 - 0+231,30. Również zaplanowano odbudowę przepustów w miejscach całkowicie zniszczonych, zlokalizowanych na rowie R-B ; przepust P6 w km 0+610,30 - 0+615,30, przepust P7 w km 0+733,20 - 0+738,20, przepust P8 w km 0+825,80 - 0+830,80, są to przepusty PVC średnicy 800mm, długości 5,0m z przyczółkami z darniny układanej na płask. Pozostałe przepusty są w dobrym stanie technicznym wymagają jedynie odmulenia. Na rowie nie stwierdzono urządzeń piętrzących które wymagają odtworzenia. Zakres prac niezbędnych do wykonania remontu zniszczonego rowu R-B obejmować będzie głównie: I. km 0+000 - 0+211, odcinek długości L=211mb; Ř wykaszanie skarp rowu pasem 5m ; pow. 2,0m x 5m x 210m = 2100m2, Ř wykaszanie dna rowu o szer. dna 2,0m; pow. 2,0m x 210m = 420m2, Ř wycinka krzaków o poszyciu gęstym; pow.0,01ha, Ř odmulenie dna rowu ręcznie warstwą 20cm przy szerokości dna 2,0m i głębokości śr. h=1,8m, Ř wywóz namułu na odl. do 5km w ilości 40m3, Ř odmulenie przepust P1 w km 0+211 - 0+226, PVC O 600mm dł. L=15m, zamulenie w 30% światła przepustu- przepust w dobrym stanie technicznym, II. km 0+226 - 0+323,40, odcinek długości L= 97,4mb; Ř wykaszanie skarp rowu pasem 2m ; pow. 2 x 2m x 97,4m = 3900m2, Ř wykaszanie dna rowu o szer. dna 1,8m; pow. 1,8 x97,4 = 175,3m2, Ř wycinka krzaków o poszyciu gęstym; pow. 0,02ha, Ř odmulenie dna rowu ręcznie warstwą 30cm przy szer. dna 1,8m i głębokości śr. h=1,5m, na dł. 93mb, Ř wywóz namułu na odl. do 5km w ilości 50m3, Ř odmulenie przepust P2 w km 0+295 - 0+300, PVC O 600mm dł. L=6m, zamulenie w 40% światła przepustu (przepust w dobrym stanie technicznym) III. km 0+323,40 - 0+428, odcinek długości L= 104,6mb; Ř wykaszanie skarp rowu pasem 3m ; pow. 2 x 3m x 104,6m = 627,6m2, Ř wycinka krzaków o poszyciu gęstym; pow. 0,02ha, Ř odmulenie dna rowu ręcznie warstwą 30cm przy szer.dna 1,8m i głęb. śr. h=1,5m, na dł. 104,6mb, Ř wywóz namułu na odl. do 5km w ilości 56m3, Ř odmulenie przepust P3 w km 0+327 - 0+333, PVC O 600mm dł. L=6m, zamulenie w 50% światła przepustu (przepust w dobrym stanie technicznym), Ř dobudowa przyczółków z kamienia granitowego foremnego układanego na zaprawie cementowej (ilość kamienia 6m3), Ř wykonanie fundamentu z betenu klasy C20/25 w ilości 4m3, Ř wykop mechaniczny z wywozem na odległość do 5km w ilości 14m3, Ř tłuczeń na część jezdną w ilości 12m3, IV. km 0+428 - 0+433, odcinek długości L= 5,0mb; Ř odmulenie przepust P4 w km 0+327 - 0+333, PVC O 500mm dł. L=5m, zamulenie w 70% światła przepustu (przepust z przyczółkami kamiennymi, całość w dobrym stanie technicznym), V. km 0+433 - 0+565, odcinek długości L=223mb; Ř wykop mechaniczny z transportem urobku na odległ.do 5km, w gruncie kat. III, parametry docelowe przekroju koryta; szer.w dnie b=1,8m, gł. h=1,5m, nachylenie skarp 1:n=1:1,5, pow. przekroju poprzecznego 6,08m2 , Ř istniejące zamulenie koryta 60%, Ř długość odcinka rowu do wykopu od 0+433 do km 0+560 czyli dł. L=127mb, Ř kubatura wykopu 6,08m2x 60% x 127mb = 457m3, Ř odmulenie przepust P5 w km 0+560 - 0+565, PVC O 600mm dł. L=5m, zamulenie w 70% światła przepustu- przepust z przyczółkami kamiennymi, całość w dobrym stanie technicznym, VI. km 0+565 - 0+976, odcinek długości L=411mb; Ř wykop mechaniczny z transportem urobku na odległ.do 5km, w gruncie kat. III, parametry docelowe przekroju koryta; szer.w dnie b=1,2m, głęb.h=1,5m, nachylenie skarp 1:n=1:1,5, pow. przekroju poprzecz.5,2m2 , Ř istniejące zamulenie koryta 60%, Ř długość odcinka rowu do wykopu od 0+560 do km 0+976 czyli dł. L=411mb, Ř kubatura wykopu 5,2m2x 60% x 411mb = 1274,1m3, VII. km 0+610,30 - 0+615,30, odcinek długości L=5,0mb; przepust P6 Ř wykonanie nowego przepust P6 PVC O 800mm dł.L=5,0mb, z przyczółkami z darniny układanej na płask, Ř rury PVC O 800mm, L=5m, Ř darnina 10m2, VIII. km 0+733,20 - 0+738,20, odcinek długości L=5,0mb; przepust P7 Ř wykonanie nowego przepust P6 PVC O 800mm dł. L=5,0mb, z przyczółkami z darniny układanej na płask, Ř rury PVC O 800mm, L=5m, Ř darnina 10m2, IX. km 0+825,80 - 0+830,80, odcinek długości L=5,0mb; przepust P8 Ř wykonanie nowego przepust P6 PVC O 800mm dł. L=5,0mb, z przyczółkami z darniny układanej na płask, Ř rury PVC O 800mm, L=5m, Ř darnina 10m2, X. km 0+970,30 - 0+976,30, odcinek długości L=6,0mb; przepust P9, Ř odmulenie przepust P9, PVC O 600mm dł. L=6m, zamulenie w 70% światła przepustu- przepust z przyczółkami kamiennymi, całość w dobrym stanie technicznym, XI. km 0+976 - 1+292, odcinek długości L=316mb; Ř wykop mechaniczny z transportem urobku na odległość do 5km, w gruncie kat. III, parametry docelowe przekroju koryta; szer.w dnie b=1,2m, gł.h=1,5m, nachylenie skarp 1:n=1:1,5, pow. przekroju poprzecz. 5,2m2 , Ř istniejące zamulenie koryta 50%, Ř długość odcinka rowu do wykopu od 0+976 do km 1+292 czyli dł. L=316mb, Ř kubatura wykopu 5,2m2x 50% x316 = 821,6m3, XII. km 1+084 - 1+089, odcinek długości L=5,0mb; przepust P10 Ř wykonanie nowego przepust P6 PVC O 800mm dł. L=5,0mb, z przyczółkami z darniny układanej na płask, Ř rury PVC O 800mm, L=5m, Ř darnina 10m2, XIII. km 1+277,20 - 1+292,20, odcinek długości L=5,0mb; przepust P11, Ř odmulenie przepust P11, PVC O 600mm dł. L=15m, zamulenie w 80% światła przepustu- przepust z przyczółkami kamiennymi, całość w dobrym stanie technicznym, XIV. km 1+292 - 1+371,30, odcinek długości L=79mb; Ř wykop mechaniczny z transportem urobku na odległość do 5km, w gruncie kat. III, parametry docelowe przekroju koryta; szer. w dnie b=1,0m, gł. h=1,8m, nachylenie skarp 1:n=1:1,5, pow.przekroju poprzecz. 6,66m2 , Ř istniejące zamulenie koryta 50%, Ř długość odcinka rowu do wykopu od 1+292 do km 1+371,30 czyli dł. L=79mb, Ř kubatura wykopu 6,66m2x 50% x79m = 263,1m3, XV. km 0+300 - 1+400, odcinek długości L=1100mb; Ř wykaszanie skarp na odcinku 1400m pasem szerokości średnio 7,0m, powierzchnia F= 7700m2, XVI. km 0+300 - 1+371, odcinek długości L=1071mb; Ř ręczne plantowanie skarp i dna rowu pasem szerokości średnio 3,5m, Ř powierzchnia plantowania 1071mb x 2 x 3,5m = 7497m2, XVII. km 0+300 - 1+400, odcinek długości L=1100mb; Ř obsiew skarp i terenu wzdłuż rowu nasionami traw o powierzchni 10.ooom2. II.2. RÓW R-B/1 - OBRĘB RADOGOSZCZ: Dotyczy remontu rowu R-B/1 lewobrzeżnego dopływu rowu melioracyjnego o nazwie R-B. Są to odbiorniki wód powierzchniowych. W wyniku nawalnych opadów atmosferycznych i powodzi w czerwcu i lipcu 2013roku nastąpiło zamulenie koryta rowu w 60-70%. Zamulone i z licznymi wyrwami w skarpach koryto cieku, przestało spełniać swoją rolę i prawidłowo odprowadzać wody powierzchniowe. Następuje sukcesywne zarastanie i zamulanie urządzeń takich jak przepusty oraz samego koryta rowu. W wyniku tego następuje sukcesywne podtapianie przyległych terenów, zabudowań i dróg. Przyczynia się ten zły stan techniczny cieku do powstawania kolejnych zagrożeń powodziowych. Udrożnienie rowu poprzez polepszenie parametrów hydraulicznych jest niezbędne i powinno być wykonywane niemalże natychmiast. Omawiany obiekt - rów melioracyjny o nazwie R-B/1, przewidziany do remontu zlokalizowany jest w miejscowości Radogoszcz, gm. Lubań leżący na działce ewidencyjnych nr 110, obręb Olszyna stanowiący lewobrzeżny dopływ rowu R-B z ujściem do niego w km 0+282,10 a następnie poprzez starorzecze do rzeki Kwisy. Zakres prac niezbędnych do wykonania remontu zniszczonego rowu R-B/1 obejmować będzie głównie: I. km 0+000 - 0+300 odcinek dł. 300m Ř remont istniejącego przepust P1/1, w km 0+226,30-0+231,30 poprzez przedłużenie rurociągu O 1500mm o 1,5m oraz budowa nowych przyczółków z kamienia granitowego foremnego układanego na zaprawie cementowej, Ř montaż przepustów O1000mm dł. 1,5m, Ř ilość kamienia murowego 2 x 3,9m3 = 7,8m3, Ř ilość betonu na fundamentu 2 x 2,3m3 = 4,6m3, Ř palisady z kołków śr. 7-9cm i dł. 1,1m, długość palisady 3,2mb, Ř narzut kamienny z kamienia ciężkiego przed przepustem na dł. 4m i za przepustem 6m warstwą gr. 20cm, kamień średnicy 80/120 w ilości 2m3, Ř wykop mechaniczny w gr. kat. III z wywozem na odl. do 5km w ilości 15m3, Ř odmulenie dna rowu ręcznie warstwą 30cm przy szerokości dna 1,0m i głębokości śr. h=1,0m, na odcinku od km 0+000 do km 0+300m, dł. 300mb, Ř wycinka krzaków gęstych , pow. 0,2ha, Ř wywóz urobku na odl. do 5km w ilości 80m3, Ř wycinka i karczowanie drzew średnicy 50cm w ilości 3szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzonych robót przez organ zarządzający ruchem na drogach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. (Dz.U. Nr 177 z dnia 14.10.2003r., poz. 1729) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. - wywóz i złożenie urobku ze ścinki i korytowania. Opis przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, Specyfikacjami Technicznymi oraz zaleceniami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). U W A G A: 1. Wykonawca bierze na siebie obowiązek ewentualnej lokalizacji oraz uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych znajdujących na gruncie stanowiącym przedmiotem zamówienia oraz ponosi konsekwencje ewentualnych ich uszkodzeń a także wszelkich koniecznych uzgodnień z właścicielami gruntów przyległych do terenu będącego przedmiotem zamówienia. 2.Zakres robót został sporządzony dla całości inwestycji. Do wykorzystania jest w części obejmującej zakres dotyczący etapu ujętego w przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wyboru Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia robót, obiektów, budowli od ognia, powodzi, huraganu i innych zdarzeń losowych na kwotę nie mniejszą iż wartość robót wynikająca z treści umowy. W przypadku braku polisy ubezpieczenia robót, obiektów, budowli od ognia, powodzi, huraganu i innych zdarzeń losowych Zamawiający dopuszcza przedłożenie przez Wykonawcę stosownej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość robót wynikająca ze składanej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z pisemnym oświadczeniem o przejęciu odpowiedzialności z w/w tytułu przez Wykonawcę. Warunkiem podpisania umowy będzie przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie stosownych umów i dowodów uiszczenia składek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Lubaniu ,ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.