eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnica › Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Brzeźnica: Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego.
Numer ogłoszenia: 238750 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220692 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o., Paszczyna 62B, 39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie, tel. 14 6817912, faks 14 6823391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego w ilości 3 500 Mg. Zamówieniem publicznym objęte są odpady powstałe na skutek obróbki mechanicznej odpadów komunalnych, na sicie o wielkości oczek 80 mm - frakcja nadsitowa. Odpady są poddawane separacji magnetycznej. Odpady są sprasowane (odpady z prasokontenera). Miejsca magazynowania odpadów są zadaszone. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia, w czasie obowiązywania umowy jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Koszt transportu odpadów w odległości do 300 km w obie strony obciąża Zamawiającego i nie jest elementem ceny. W przypadku gdy odległość Wykonawcy od Zamawiającego jest powyżej 300 km w obie strony transport odpadów odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. Odległość do miejsca zagospodarowania odpadów ustalona zostanie tak aby ich transport odbywał się drogami, na których mogą poruszać się pojazdy o ciężarze całkowitym powyżej 40 ton. Rozliczanie przedmiotu zamówienia prowadzone będzie na podstawie Kart przekazania odpadów, obejmujących ilość danego rodzaju odpadu przekazanego do zagospodarowania, wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn.14.12.2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014, poz.1973). Masa przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów. Ważenie odbywać się na wadze Zamawiającego. Zamawiający dysponuje najazdową wagą samochodową do 60t, o długości 18m. Waga, na której odbywa się ważenie posiada aktualne świadectwo legalizacji. Karty przekazania odpadów wystawiane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron lub w trzech egzemplarzach w przypadku zlecenia usługi transportu innemu Wykonawcy. W przypadku braku lub błędnie potwierdzonej przez Wykonawcę Karty przekazania odpadu czy braku oryginałów kwitów wagowych, Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty faktury VAT, do czasu dostarczenia właściwych dokumentów. Informacja o odmowie zapłaty zostanie przekazana Wykonawcy odwrotnie, za pośrednictwem faksu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-EKO Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 728097,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 604800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 604800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 604800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.