Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Kielce: Modernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach, ul. Szkolna 29 - w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 238726 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych , ul. Szkolna 29, 25-604 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 366 25 97, faks 41 366 25 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsos17kielce.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach, ul. Szkolna 29 - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja budynku Sali gimnastycznej w systemie zaprojektuj wybuduj. Wykonawca w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej jest zobowiązany do wykonania i pozyskania: Kopii mapy ewidencyjnej skala 1:1000 (oryginał), z klauzulą aktualności, z czytelnymi numerami wszystkich działek wchodzących w zakres inwestycji oraz sąsiadujących z inwestycją (bez wrysowanego projektu zagospodarowania terenu). Kopii mapy ewidencyjnej skala 1:1000, z klauzulą aktualności, z czytelnymi numerami wszystkich działek wchodzących w zakres inwestycji oraz sąsiadujących z inwestycją z naniesioną granicą zajętości terenu oraz naniesionymi i zróżnicowanym kolorystycznie projektowanym zagospodarowaniem terenu. Mapy do celów projektowych w skali 1:500 przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego. Projektu Zagospodarowania Terenu naniesionego na aktualną mapę sytuacyjno -wysokościową. Tabelarycznego zestawienia numerów działek, które stanowią obszar inwestycji oraz w które następuje wejście w teren z projektowanym zagospodarowaniem w tym infrastrukturą techniczną. Szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego dachu wraz z pokryciem w formie opisowej i graficznej. Stosownych opinii, opracowań, w zakresie wymaganym przepisami prawa regulującymi ochronę środowiska i ochronę wód. Przedmiarów Kosztorysów Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (OST) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST). Informacja BiOZ, plan BiOZ. Złożenie stosownych wniosków w celu uzyskania właściwych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych (w tym zatwierdzenie projektu budowlanego - stosownie do potrzeb) w zakresie robót budowlanych należy wykonać: . Elewacja Sali Gimnastycznej - Obicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej - 30 % całości elewacji; - Uzupełnieni tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III - 30 % całości elewacji; - Demontaż krat okiennych wraz z ich złomowaniem; - Demontaż parapetów zewnętrznych wraz z ich złomowaniem; - Demontaż rur spustowych; - Ocieplenie ścian budynków zamontowanie listwy startowej; - Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm EPS 100 wraz z wykonaniem ocieplenia metodą lekką-mokrą systemu np. BOLIX lub innym równoważnym. Tynk mineralny BOLIX grubości 2 mm o fakturze drobnego baranku; - Ocieplenie cokołu budynku płytami styropianowymi gr. 8 cm EPS 100 wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem elewacji cienkowarstwowej; - Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 3 cm EPS 100 wraz z wykonaniem ocieplenia metodą lekką-mokrą systemu np. BOLIX lub innym równoważnym. Tynk mineralny BOLIX grubości 2 mm o fakturze drobnego baranku; - Wykonanie wyprawy elewacyjnej o fakturze 2.00 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno - mineralnej - cokół budynku; - Malowanie tynków zewnętrznych farbami akrylowymi lub sylikatowymi; - Dostawa i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej o grubości 0,5 mm; - Dostawa i montaż rur spustowych PVC; Należy pamiętać, aby stosować elementy składowe systemu ociepleniowego tylko jednego producenta. Zaleca się, aby elewacja została wykonana w tej samej szarży produkcyjnej, wykonawca powinien sprawdzić datę produkcji, termin ważności i numery szarż produkcyjnych. Należy także zapoznać się z opisami technologicznymi i informacjami zawartymi na opakowaniach produktów. Opaska wokół Sali Gimnastycznej - Skucie starych schodów wejściowych do łącznika - około 10 cm; - Rozebranie i skucie starej opaski wokół łącznika i Sali gimnastycznej wykonanej z betonu i płyt betonowych; - Wykonanie nowej opaski wokół łącznika i Sali gimnastycznej wraz z obłożeniem schodów z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie z piasku o grubości 20 cm; - Wyłożenie schodów kostką betonową o gr,. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej. Podłoga Sali Gimnastycznej. - Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew cokołowych; - Rozebranie podłóg białych; - Rozebranie legarów; - Rozebranie elementów stropów drewnianych - polep; - Wywóz i utylizacja gruzu; - Wykonanie podłogi sportowej systemowej wraz z wykonaniem linii boisk (np. TARKETT OMNISPORT - wykładzina PVC), konstrukcja rusztu z legarów ułożonych krzyżowo, ślepa podłoga z płyty osb gr. 18 mm ułożonej podwójnie z paraizolacją. Remont ścian i sufitu Sali Gimnastycznej. - Demontaż drabinek; - Obicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej - 100 % ścian; - Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych kategorii III, szpachlowanych gipsem - 100 % ścian; - Malowanie ścian farbami olejnymi; - Malowanie sufitu farbami emulsyjną; - Czyszczenie i malowanie drabinek; - Skrócenie drabinek i ich montaż do ścian. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, OST, SST zaakceptowaną przez Zamawiającego oraz z programem funkcjonalno-użytkowym. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji, OST, SST oraz z programie funkcjonalno-użytkowym. Na okres wykonywania robót budowlanych, organizację zaplecza technicznego budowy, doprowadzenie wody i energii dla potrzeb budowy Wykonawca zapewni na własny koszt i we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz ciągłych przeglądów tychże zabezpieczeń, ze względu na bezpieczeństwo uczniów korzystających z terenu szkoły..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, doświadczenie w realizacji min dwóch robót w związanych z modernizacją budynków użyteczności publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj, o wartości 90 000.00 zł brutto każda. Do pozycji wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą; - Jednego Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - Jednego projektanta w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoinwest.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
ul. Wapiennikowa 19A
25-112 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych, Kielce, ul. Szkolna 29 (sekretariat),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy oprzyrządowania do sytemu neuronawigacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa WSzZ w Kielcach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce - 2025"
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.