eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie usługi w zakresie usuwania nieczystości (odpadów pokonsumpcyjnych) z terenu Jednostki Wojskowej 3823 w Dęblinie - Zp/N/55/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Dęblin: Wykonanie usługi w zakresie usuwania nieczystości (odpadów pokonsumpcyjnych) z terenu Jednostki Wojskowej 3823 w Dęblinie - Zp/N/55/2007
Numer ogłoszenia: 238625 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3823 w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837818, fax 081 8839536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie usuwania nieczystości (odpadów pokonsumpcyjnych) z terenu Jednostki Wojskowej 3823 w Dęblinie - Zp/N/55/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pokonsumpcyjne ulegające biodegradacji - odbiór codziennie lub 3 x w tygodniu w przypadku zapewnienia lodówek - kod odpadu 200108 - ilość ok. 85 000 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; decyzję urzędów administracji państwowej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - o odpadach (Dz.U. 62 poz 628 z póżn. zm.) oraz art. 104 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego (tj. z 2000r. Dz.U. Nr 98,poz. 1071 ze zm.); zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. Nr 69, poz. 625 z 2004r. z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi); decyzję powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą środek transportu do zbierania i transportu ubocznych produktów zwierzęcych kategorii III), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Decyzje urzędów administracji państwowej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - o odpadach (Dz.U. 62 poz 628 z póżn. zm.) oraz art. 104 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego (tj. z 2000r. Dz.U. Nr 98,poz. 1071 ze zm.); f) Zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. Nr 69, poz. 625 z 2004r. z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi). g) decyzję powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą środek transportu do zbierania i transportu ubocznych produktów zwierzęcych kategorii III. h) Zdjęcie (rysunek) pojemników do przechowywania odpadów oraz urządzenia chłodniczego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, za pośredn. poczty po wpłacie 10,00 zł. na konto 62101013390001851391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznię z dowodem wpłaty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin Otwarcie ofert w dniu 11.12.2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego pok. 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.