eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoAdministrowanie obiektem, w którym siedzibę ma Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Piaseczno: Administrowanie obiektem, w którym siedzibę ma Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14
Numer ogłoszenia: 238495 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Piasecznie , ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 0-22 703 78 00, fax. 0-22 703 78 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie obiektem, w którym siedzibę ma Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -REALIZACJA ZADAŃ ZAPEWNIAJĄCYCH NIERUCHOMOŚCI DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ENERGII CIEPLNEJ, USŁUG WODNOKANALIZACYJNYCH, USŁUG W ZAKRESIE ŁĄCZNOŚCI, ITP. -ZAPEWNIENIE CZYSTOŚCI NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM - ZAPEWNIENIE CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU SĄDU I PROKURATURY REJONOWEJ -WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH -WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ -ZAPEWNIENIE NADZORU I OBSŁUGI TECHNICZNEJ NIERUCHOMOŚCI -WYKONYWANIE OGÓLNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH W BRANŻY SANITARNEJ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) w okresie ostatnich trzech lat (tj. wrzesień 2005 r.- wrzesień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 3 usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zrealizowane lub realizowane w okresie ostatnich 3 lat trzy usługi o przedmiocie zamówienia porównywalnym jak w niniejszym zamówieniu - administrowanie obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000m2 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane lub realizowane zamówienia, dla których określone są: przedmiot, data rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, wielkość obiektu, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie bądź realizowanie takiej usługi, której czas realizacji na podstawie jednej umowy musi wynosić minimum 12 miesięcy. W przypadku usług rozpoczętych, ale nie zakończonych okres dotychczasowej realizacji usługi wynosi minimum 12 miesięcy. W przypadku, gdy realizacja usługi nie dotyczy jedynie administrowania obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy i z przedstawionych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jej wielkość w wielkości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wielkość realizacji całej usługi z wyszczególnieniem wartości usług w zakresie administrowania obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający za usługę porównywalną przyjmie również usługę zarządzania; f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego; 2) Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz co najmniej trzech usług zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. (wrzesień 2005 r. - październik 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (administrowanie obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy) z podaniem przedmiotu, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, wielkości obiektu, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie, co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia, 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Piasecznie, ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, pok. nr 141.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Piasecznie, Oddział Administracyjny, ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, pok. nr 141.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.