eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńProjekt przebudowy parkingów wzdłuż ul. Węglowej w Bieruniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Bieruń: Projekt przebudowy parkingów wzdłuż ul. Węglowej w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 238320 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68527 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy parkingów wzdłuż ul. Węglowej w Bieruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy istniejących trzech parkingów wzdłuż drogi gminnej ul. Węglowej w Bieruniu ( w rejonie budynków nr 25-33, 49-57, 83-91) w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Należy wykonać projekty budowlane i wykonawcze. Zamawiający posiada opracowaną koncepcję dla przebudowy w/w parkingów , uwzględniającą budowę dodatkowych miejsc postojowych w ich obrębie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 1.Charakterystyka terenu. Parkingi znajdują się wzdłuż ul. Węglowej w obrębie pasa drogowego dróg gminnych o nr 480057S i nr 480058S, na działkach gminnych o nr 646/61 i 487/57. Teren jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Obiekty znajdują się na terenie narażonym na wpływy eksploatacji górniczej. 2.Projektowane zagospodarowanie terenu Przebudowa istniejących parkingów w celu pozyskania dodatkowych miejsc postojowych wymaga zajęcia następujących działek, będących własnością wspólnot mieszkaniowych : 483/57, 484/57, 575/61 i 573/61. Na powyższe Gmina posiada wstępną zgodę wspólnot. Powierzchnia łączna parkingów wraz z jezdnią manewrową ok. 5 075m2. Docelowy projekt należy oprzeć na koncepcji, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres prac. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu objętego zadaniem. 2.Inwentaryzację zieleni (wg potrzeb). 3.Uzyskanie map do celów projektowych. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji. Wykonawca musi uzyskać mapy sytuacyjno-wysokościowe zgodne ze stanem faktycznym w terenie, w tym celu należy m.in.: -przeprowadzić wywiad terenowy, -wykonać pomiary terenowe mające na celu aktualizację istniejącej mapy zasadniczej, w tym zaznaczenie wszelkich obiektów budowlanych, usytuowania zieleni, pomiary urządzeń podziemnych, o których nikt wcześniej nie wiedział, odszukanie punktów granicznych, uzgodnienie map w instytucjach branżowych. 4.Uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów (aktualny stan ewidencji gruntów i budynków). 5.Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych , które powinny zawierać w szczególności: -szczegółowy opis techniczny, -niezbędne analizy i obliczenia, -dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń, -informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), -część rysunkową. W szczególności należy opracować : -projekt drogowy wraz z odwodnieniem, -uzgodniony i zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu, -uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót, -inne projekty branżowe niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przebudowa przyłącza wodociągowego, przebudowa istniejącej linii kablowej nN , zabezpieczenia kabla teletechnicznego i inne) 6.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 7.Wykonanie przedmiarów robót . 8.Wykonanie kosztorysów inwestorskich i zbiorczego zestawienia kosztów. 9.Wszelkie konieczne do realizacji zamówienia oraz rzeczowego wykonania inwestycji wywiady środowiskowe, uzgodnienia, opinie, zgody, zatwierdzenia, decyzje, pozwolenia, postanowienia, informacje, sprawdzenia, zgłoszenia itp. 10. Wykonanie i skompletowanie wszelkich niezbędnych załączników do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, przygotowanie wniosku w imieniu Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do: - świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu; - zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez zamawiającego; - uzgadniania harmonogramu prac z zamawiającym; - współdziałania z zamawiającym przy realizacji dokumentacji projektowej oraz do uczestnictwa w spotkaniach roboczych i konsultacjach ; - udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane (bez dodatkowego wynagrodzenia) w terminach umożliwiających zamawiającemu sprawne przeprowadzenie takiego postępowania. 4. Przepisy Dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z: -Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.113.2010.759 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art.29 ust.3 Przedmiotu zamówienia nie wolno opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202.2004.2072 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. 130. 2004.1389), -Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.243.2010.1623) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności: -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.120.2003.1126), -Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.92.2004.881) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, -Rozporządzeniem MSW i A z 05.98.1998 r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz.U.107.1998.679 z późn. zm.), -Ustawa z dnia 27.03.2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.80.2003.717 z poźn. zmianami), -Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.63.2000.735 z poźn. zmianami), -Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.19.2007.115 z późn. zm.), -Ustawą Prawo wodne ( Dz.U.239.2005.2019 tekst jednolity), -Ustawą O Ochronie przyrody (Dz.U.92.2004.880 z póżn. zm.), -Ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 25.2008.150 tekst jednolity), -Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacznie oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U.257.2004.2573 z późn. zm.), -Ustawą z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.163.2011.981), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.220.2003.2181), -Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. 291.2011.1714) -Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U.240.2005.2027 tekst jednolity), -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz.U. 25.1995.133), -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U.45.1999.453) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, san-epid, ochrony środowiska),przepisami techniczno-budowlanymi , normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami. 5. Uwagi końcowe 1) Opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji i dokumentów), uzyskane uzgodnienia, opinie, inne dokumenty. Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenie o kompletności. Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Powinna uwzględnić uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych dla realizacji w/w projektu. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski powinny obejmować wszystkie konieczne roboty związane z realizacją zadania. Projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać: - w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, - w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach (na płytce CD - w PDF) a przedmiary robót w wersji PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie np. w EXCELU. Kosztorys inwestorski należy wykonać : - w wersji papierowej w 2 egzemplarzach, - w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie np. w EXCELU. 1)Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. 2)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta. 3)Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 4)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych. 5)Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 6)Do obowiązków wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dot. rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIPLAN mgr inż. Bogusława Ficek, ul. Torowa 23, 43-150 Bieruń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23862,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96555,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.