eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Sopot: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Numer ogłoszenia: 238297 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: AQUA - Sopot sp. z o.o., ul. Polna 66-68, 81-740 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 551 72 53, fax 0-58 551 72 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-sopot.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla dwóch zadań inwestycyjnych ujętych w umowie na roboty budowlane i wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie nr 1: Przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach Królowej Jadwigi, Morskiej, Powstańców Warszawy w Sopocie Zadanie nr 2: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Majkowskiego w Sopocie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm..) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - min. dwie osoby na stanowisku inspektora nadzoru posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r., oraz co najmniej pięcioletnie doswiadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych o specjalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w roku, których przedmiotem było świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji liniowych o wartości każdej inwestycji co najmniej 200 000,00zł. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Z dokumentu tego winien wynikać zakres działania odpowiadający profilowi niniejszego zamówienia oraz wskazanie osoby lub osób uprawnionych do podpisania oferty. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz potwierdzone kserokopie dokumentów : - potwierdzających posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenia o wpisie na listę izby inżynierów budownictwa oraz potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - zaleca się złożenie życiorysów zawodowych 6) wykaz wykonanych usług okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7) aktualną polisę ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-sopot.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA-Sopot Sp z o.o. ul. Polna 66-68 81-740 Sopot.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat AQUA-Sopot Sp z o.o. ul. Polna 66-68 81-740 Sopot.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z Art. 16.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone będzie wspólnie przez: Gmina Miasta Sopotu Ul. Kościuszki 25/27 81-741 Sopot oraz AQUA- Sopot Sp. z o.o. ul. Polna 66/68 81 -740 Sopot tel. 58 5554920 fax 58 5554921 www.aqua-sopot.com.pl Zamawiający wyznacza do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia : AQUA-Sopot Sp. z o.o.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.