Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Bytom: Dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 238137 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika , ul. Bolesława Chrobrego 9, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 281 30 35, faks 0-32 281 22 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Bytomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Bytomiu, ul. Chrobrego 9. 2. Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na nw.części:1 mięso i wędliny - załącznik nr 1; 2 mrożonki - załącznik nr 2; 3 nabiał - załącznik nr 3; 4 warzywa i owoce - załącznik nr 4; 5 pieczywo - załącznik nr 5; 6 produkty spożywcze - załącznik nr 6; 7 ryby - załącznik nr 7; 8 jaja - załącznik nr 8..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę; 4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku : a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, 5) miejsca dostawy 6) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4. 4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spnr4.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Chrobrego 9, 41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Chrobrego 9, sala nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 5 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 będącego częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
- Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich: Część I: stanu tech. budynku... Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach... dla SRK S.A., Oddział AZM"
- Remont toalet pion IV (pomieszczenia 22, 23, 122, 226) w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
- Utworzenie Żłobka Miejskiego nr 3 w budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 248a w Bytomiu
- Część I: Remont pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, (...) przy ul. Rybnicka 261 w Radlinie, Część II: Remont dachu z dachówki wraz z naprawą tynku (...)przy ul. Reja 5/1 i 2 w Zabrzu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych II
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Uzdrowisko Świnoujście S.A.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Bieszczadzkiego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Ustrzykach Dolnych w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.