To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Pleśna: Remont i wyposażenie pomieszczeń Domu Kultury w Janowicach
Numer ogłoszenia: 238068 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187348 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna, Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie pomieszczeń Domu Kultury w Janowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie pomieszczeń Domu Kultury w Janowicach. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi - oś Lider, umowa nr:00130-6930-UM0631297/12. Zakres robót budowlanych obejmuje: a)Wykonanie posadzki z płytek zamiast podłogi z parkietu b)Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej pomieszczeń budynku c)Skucie płytek ceramicznych podłogowych ściennych d)Wykonane nowych posadzek z płytek ceramicznych e)Wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych f)Wykonanie ścianek z płyt gipsowo - kartonowych g)Szpachlowanie i malowanie emulsyjne ścian i sufitów pomieszczeń h)Wymianę grzejników rurowych na nowe stalowe płyty i)Wymianę instalacji wodnej i kanalizacyjnej j)Wymianę przyborów sanitarnych, baterii k)Wymianę podgrzewaczy elektrycznych wody l)Wymianę opraw oświetleniowych m)Wymianę osprzętu elektrycznego ( wyłączniki, gniazda) 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 45324000-4 tynkowanie 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 roboty malarskie 45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorysy ofertowe), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 5.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 6.Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.W przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej podwykonawcom wykonawca powinien wskazać w ofercie przetargowej firmę i adres podwykonawców oraz określić jaki zakres rzeczowy lub finansowy będzie przez nich wykonywany (art.36 ust.4 pzp)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi - oś Lider, umowa nr:00130-6930-UM0631297/12..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowy JARBUD Ireneusz Jarosz, ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/17, 28-200 Staszów, ul.Komisji Edukacji Narodowej 5/17, 28-200 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58643,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38437,09
Oferta z najniższą ceną: 38437,09 / Oferta z najwyższą ceną: 73569,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PLEŚNA
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.