Ogłoszenie z dnia 2010-09-01
Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę o wartości poniżej 193 tys. euro, na dostawę artykułów biurowych i papierniczych dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 238041 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Kolej Metropolitarna S.A. w Organizacji, ul. Długi Targ 1-7/pok.40, 80-828 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 326 86 40, faks 58 326 83 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka akcyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę o wartości poniżej 193 tys. euro, na dostawę artykułów biurowych i papierniczych dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych. 2.Dostawa artykułów biurowych i papierniczych winna być realizowana zgodnie z opisem parametrów podanym w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w okresie trwania umowy, własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, artykułów biurowych i papierniczych w ilościach określonych wg bieżących potrzeb. 4.Poszczególne zamówienia na potrzeby bieżące zwane dalej zamówieniem bieżącym, kierowane na podany przez Wykonawcę numer faxu lub adres emailowy, zawierać będą ilości zamawianych artykułów, bądź papieru. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot dostawy w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania bieżącego zamówienia od Zamawiającego. 6.Dostarczone płyty CD, DVD muszą być pakowane oryginalnie przez producenta w opakowania jednostkowe (każda płyta pakowana osobno). 7.Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku. 8.Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. 9.W pozycjach wymienionych w Ofercie załącznik nr 2 do SIWZ, w których dopuszcza się artykuł równoważny, przez co rozumie się, że nie będzie on gorszy niż wskazany pod względem jakościowym- precyzji wykonania, trwałości walorów użytkowych, estetycznych oraz rozwiązań technicznych. 10.Szczegółowy opis przedmiotu dostawy zawarto w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "CENTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "CENTRUM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Samfix-Papier, ul. Gen Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10187,77
Oferta z najniższą ceną: 10187,77 / Oferta z najwyższą ceną: 11243,34
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W zawiązku organizacją siedziby Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku oraz niezbędne do pracy wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe i papiernicze należy dokonać zakupu artykułów biurowych i papierniczych w ilości i asortymencie określonym w załącznikach 2 do SIWZ. Ilość i asortyment został dobrany optymalnie do zapotrzebowania, liczby pracowników oraz specyfiki funkcjonowania Spółki. Zamówienie przewiduje sukcesywną dostawę artykułów biurowych w okresie od dnia zawarcie umowy do 31.12.2010 r. Przedmiot zamówienia spełnia przesłanki stosowania trybu zapytania o cenę gdyż zamawiane meble i ich parametry są powszechnie dostępne i posiadają ustalona standardy jakościowe. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z tym postępowanie przeprowadzone zostanie w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i następne ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.