Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Warszawa: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych
Numer ogłoszenia: 238007 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: kompleksowa obsługa tj. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych sztuk 6 służących do gromadzenia środków finansowych Funduszu Składkowego oraz 1 (jednego) rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych z terenu Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie oraz przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych na zlecenie posiadacza rachunku. Obsługą bankową w zakresie prowadzenia rachunku Funduszu Składkowego będzie objęty Oddział Regionalny KRUS w Warszawie oraz Placówki Terenowe w Ciechanowie, Płocku, Ostrołęce, Siedlcach i Radomiu wraz z podległymi placówkami, natomiast rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych będzie prowadzony wyłącznie dla Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie. Wykaz jednostek organizacyjnych KRUS objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca otworzy i będzie prowadził na rzecz Zamawiającego rachunek bankowy. b) Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania środków pieniężnych oraz wykonywania na zlecenie Zamawiającego rozliczeń krajowych. c) Wykonawca będzie prowadził na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie systemu bankowości elektronicznej. d) Wykonawca powinien zapewnić wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą rachunku bankowego od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach od 800 do 1500. e) Wykonawca powinien posiadać swoją siedzibę, oddział lub punkt gwarantujący wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą rachunku bankowego w miejscowości, w której znajduje się obsługiwana przez niego jednostka organizacyjna KRUS (Warszawa, Ciechanów, Płock, Ostrołęka, Siedlce i Radom). f) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia na własny koszt systemu bankowości elektronicznej, w ramach którego umożliwiona będzie realizacja przelewów za pomocą bezpiecznej (szyfrowanej) poczty elektronicznej, sprawdzanie stanu rachunków, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych. g) Zlecenia przekazywane przez Zamawiającego do Wykonawcy za pomocą bezpiecznej poczty elektronicznej zostałyby po wprowadzeniu przez Zamawiającego do systemu autoryzowane poprzez podpis elektroniczny i w takiej formie wysyłane do Wykonawcy? h) Wykonawca zainstalowałby bezpieczny system w siedzibie Zamawiającego oraz przeprowadził na własny koszt wdrożenie usługi i przeszkolenie osób zamawiającego. i) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za sporządzanie wyciągów bankowych. j) Wykonawca będzie realizował wypłaty świadczeń przy najbliższej sesji bankowej. k) Wypłata świadczeń zgodnie z plikiem wygenerowanym z VideoTel-a lub ELIKSIR-a. l) Szacunkowa miesięczna kwota wpływów i ilość przelewów wykazana w pkt VII SIWZ (Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) jest liczona jako średnia arytmetyczna, dlatego w poszczególnych miesiącach mogą wystąpić znaczne odstępstwa na plus bądź minus od podanych wielkości. 3. Wymagania jakie spełnia format pliku importowego 1) Plik importowy spełnia następujące wymagania: - Plik może składać się z dowolnej nazwy; - Plik nie zawiera nagłówka lub stopki; - Plik z danymi do importu jest zapisany w formacie tekstowym; - Każde zlecenie zajmuje jedną linię zakończoną znakami CRLF; - Poszczególne pola zlecenia są oddzielone jedną i tylko jedną spacją; - Pola tekstowe są objęte cudzysłowami; - Jeżeli w tekście do zaimportowania znajduje się cudzysłów należy go usunąć; - W treści pola tekstowego niedozwolonymi znakami są: cudzysłów, pipe, tylda; - Jeżeli w tekście do zaimportowania ma się znaleźć znak podziału linii (pola wieloliniowe) należy zastąpić go trzema znakami zapytania; - Polskie znaki są kodowane w stronie kodowej Windows 1250; - Nie zaleca się zaczynania nazwy firmy od znaku cudzysłowu lub apostrofu; - Każda linia musi zawierać 14 pól..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 2), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy PZP (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 3,4,5 lub 6 i 7),.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - PZP; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 i 7 stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie
ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, I p. pok.113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz prowadzenie rozliczeń dla Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie. Przewidywany wpływ środków na konto kształtuje się na poziomie 1.000.000,00 zł , wypłaty świadczeń socjalnych będą pomniejszały tę kwotę w trakcie roku kalendarzowego. Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie obsługującego wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Warszawy, Błonia, Nowego Dworu Mazowieckiego, Piaseczna, Wołomina, Żyrardowa i Sochaczewa. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 2.560.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie obsługującej wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Ciechanowa, Pułtuska, Żuromina, Płońska i Mławy. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 1.023.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 1.520 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Placówki Terenowej KRUS w Płocku obsługującej wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Płocka, Gostynina, Sierpca i Wyszogrodu. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 778.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 280 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Placówki Terenowej KRUS w Ostrołęce obsługującej wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Ostrołęki, Makowa Mazowieckiego, Myszyńca, Ostrowi Mazowieckiej, Przasnysza i Wyszkowa. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 869.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 190 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach obsługującej wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Siedlec, Garwolina, Łosic, Mińska Mazowieckiego, Sokołowa Podlaskiego i Węgrowa. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 960.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego służącego do gromadzenia środków funduszu składkowego oraz prowadzenie rozliczeń dla Placówki Terenowej KRUS w Radomiu obsługującej wypłatę świadczeń krótkoterminowych z terenu Radomia, Białobrzegów, Grójca, Kozienic, Lipska, Przysuchy i Zwolenia. Szacunkowa miesięczna kwota wpływów wynosi 1.600.000,00 zł. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





