Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Kąty Wrocławskie: Opracowanie projektu i budowa zbiornika wody czystej o pojemność czynnej Vcz = 200 m3 na działce nr 146/5 w miejscowości Sadków, gm. Kąty Wrocławskie
Numer ogłoszenia: 237917 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, fax. 071 3907219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywroclawskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu i budowa zbiornika wody czystej o pojemność czynnej Vcz = 200 m3 na działce nr 146/5 w miejscowości Sadków, gm. Kąty Wrocławskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1.Zbiornik powinien zostać wykonany jako żelbetowy dwukomorowy o dwóch komorach kołowych zlokalizowanych centrycznie 2.Pojemność czynna zbiornika V= 2 x 100m3 3.Ściany zewnętrzne oraz wewnętrzną wykonać jako żelbetową 4.Zbiornik powinien być izolowany termicznie w stopniu zapewniającym zabezpieczenie przed zamarzaniem 5.Wszystkie elementy konstrukcji stalowych należy wykonać w sposób zapewniający całkowite zabezpieczenie przed korozją 6.Zbiornik winien posiadać zestaw sond umożliwiających sterowanie pracą pomp sieciowych i głębinowych 7.Przełączniki sond należy zlokalizować w szafie sterowniczej 8.Należy zastosować możliwość przesyłu alarmów w postaci wiadomości sms informujących o stanach alarmowych w zbiorniku, 9.Należy zachować możliwość wejścia do obu zbiorników poprzez system drabin zewnętrznych i wewnętrznych oraz otwory włazowe (możliwość czyszczenia i konserwacji) 10.Należy przewidzieć połączenie zbiornika wyrównawczego z rurociągami doprowadzającymi wodę do istniejącego zbiornika oraz zestawem pomp sieciowych 11.Wszelkie używane materiały powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty 12.Materiały mające kontakt z wodą muszą posiadać atest dopuszczający do kontaktu z wodą pitną 3.2. W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację projektową: 3.2.1 Dokumentację projektową budowlaną dla wszystkich branż wykonać należy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ.U.NR 120, poz. 1133), zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity opublikowany w dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. oraz rozporządzeń z nią związanych), a także spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202, poz. 2072 z 2004r.). Ponadto projekt należy wykonać wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, decyzjami, zaświadczeniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami w tym ostateczną decyzją pozwolenia na budowę; 3.2.2. Dokumentację projektową wykonawczą szczegółową celem realizacji prac, dla wszystkich branż w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania, wykonać należy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r.). 3.2.3. Przedmiar robót i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, należy wykonać zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r.). 3.2.4. Przygotować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (DZ.U. Nr 120 poz. 1126). 3.2.5. Przygotować wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz uzyskać przedmiotową decyzję, jeśli zajdzie taka konieczność. 3.2.6. Opracować dokumentację geotechniczną i/lub geologiczno-inżynierską opracowaną dla realizacji przedmiotowej inwestycji. 3.3. Wykonać prace porządkowe i zabezpieczające. 3.4. Wykonać inne prace wynikające ze specyfiki obiektu budowlanego oraz uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. 3.5. Sporządzić operat kolaudacyjny oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 3.6. Warunki dodatkowe 3.6.1. Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy: I etap - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, decyzjami, zaświadczeniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami wymaganymi prawem. II etap - budowa, wykonanie prac porządkowych i zabezpieczających oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz rozruch instalacji i urządzeń oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 3.6.2. Z uwagi na to, że roboty wykonywane będą na terenie czynnej stacji uzdatniania wody, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywanych prac jak i przy organizacji placu budowy.. Wykonawca opracuje harmonogram realizacji prac, w którym określi czas realizacji poszczególnych etapów robót oraz związanych z wykonaniem tych prac czasowych wyłączeń poszczególnych części obiektu. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. 3.6.3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 10.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji -wykażą się realizacją przynajmniej 1 podobnej dokumentacji (z ostatnich 3 lat) i 1 podobnej budowy (w ciągu ostatnich 5 lat.) potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających, stwierdzających należyte wykonanie zamówienia -zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty -dysponują co najmniej po 1 osobie: - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie sanitarnym w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami branży sanitarnej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 2 do specyfikacji) ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień osób wskazanych do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie,informacje KRK muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 10. Wykaz zrealizowanych - przynajmniej 1 podobnej dokumentacji (z ostatnich 3 lat) i 1 podobnej budowy (w ciągu ostatnich 5 lat.) - wzór załącznik nr 4 do specyfikacji 11./ Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością 12. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( wzór załącznik nr 5 do specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
Rynek - Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rynek - Ratusz 1 55-080 Kąty Wrocławskie Sekretariat, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- "Przebudowa sięgacza ul. Lipowej w Smolcu"
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla dwóch zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowości Węgorzyno.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu Ośrodka Wypoczynkowego w Sząbruku -Sile".
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.