Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Lidzbark Warmiński: dostawa fabrycznie nowej łodzi aluminiowej z silnikiem zaburtowym, wyposażeniem oraz przyczepą do przewozu łodzi
Numer ogłoszenia: 237809 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim , ul. Olsztyńska 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7677520, fax. 0-89 7677533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazlidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowej łodzi aluminiowej z silnikiem zaburtowym, wyposażeniem oraz przyczepą do przewozu łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim fabrycznie nowej łodzi aluminiowej z silnikiem zaburtowym, wyposażeniem oraz przyczepą do przewozu łodzi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe 42.11.11.00 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności co najmniej 1 raz zamówienie o wartości i rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzone, że zostało ono wykonane należycie c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) na oferowany przedmiot zamówienia udzielą gwarancji minimum 12 miesięcy. f) przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a) formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ b) opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna c) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności; f) wykaz wykonanej przez Wykonawcę co najmniej 1 dostawy o wartości powyżej 50% ceny ofertowej, o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres dotychczasowej działalności / Doświadczenie wykonawcy/, a także dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w w/w załączniku zostały wykonane należycie. g) certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez producenta na oferowany sprzęt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazlidzbark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Olsztyńska 8
11-100 Lidzbark Warmiński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Olsztyńska 8 11-100 Lidzbark Warmiński pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- Zmiana systemu grzewczego na gazowe w 9 lokalach mieszkalnych gminnych położonych w Lidzbarku Warmińskim
- "Budowa windy zewnętrznej na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Lidzbarku Warmińskim"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla ZSZ w Lidzbarku Warm. i MDK w Lidzbarku Warm.
- Budowa budynku gospodarczego na pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w msc. Lidzbark Warmiński przy ul. Astronomów w ramach zadania pn.: "Budowa wiat śmietnikowych ...
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Bursy Szkolnej przy Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 4 szt. łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą"
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą do nauki jazdy kat. T - 4 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Zakup dwóch skuterów wodnych z dodatkowym wyposażeniem
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Trojanów.
- "Poprawa bezpieczeństwa w obszarze transgranicznym Polski i Ukrainy w zakresie ratownictwa - zakup i dostawa jednej łodzi"
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.