eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieprawŚwiadczenie usług przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Siepraw w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Siepraw: Świadczenie usług przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Siepraw w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 237716 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, faks 012 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Siepraw w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Gimnazjum w Sieprawiu, Szkoły Podstawowej w Sieprawiu, Szkoły Podstawowej w Zakliczynie, Szkoły Podstawowej w Czechówce, Szkoły Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2010/2011 w formie zakupu biletów miesięcznych na 4 trasach - wg. Załącznika nr 1a, 1b, 1c, 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywana liczba uczniów do przewiezienia: 249 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego - polegający na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wielkość zamówienia uzupełniającego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentu dołączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 zamówienia polegającą na dowozie dzieci o wartości brutto, co najmniej 70.000,00 PLN/rok szkolny każde z przedstawionych zamówień. Zamówienie musi być rozpoczęte i zakończone w podanym powyżej przedziale czasowym. - wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentu dołączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - Wykonawca wykaże, że dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej 5 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 40 każdy, posiadającymi ważne dowody rejestracyjne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentu dołączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - Wykonawca wykaże, że dysponują osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów - prawo jazdy kategorii D. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentu dołączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentu dołączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy; 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik Nr 9 Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć do oferty. 3) pełnomocnictwo podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wyznaczył osobę mającą reprezentować go w postępowaniu o zamówienie publiczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu niezbędnego do wykonywania zamówienia po stronie Wykonawcy. - Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę personelu Wykonawcy tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności powodem takim mogą być okoliczności powodujące, iż wskazana osoba nie będzie mogła wykonywać swojej pracy, tj.: - z przyczyn losowych - śmierci, choroby - zmiany pracy - z przyczyn nie zależnych od osób wykonujących zamówienie ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca musi zgłosić do 3 dni od zaistnienie przyczyny losowej lub innej wymienione w niniejszej umowie zmianę osób wykonujących zamówienie. Jednocześnie Wykonawca przedstawi osobę, o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. b) zmiany autobusu wskazanego w ofercie. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę autobusu tylko w przypadku potwierdzenia, iż wskazany w ofercie pojazd nie może uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zmieniony autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie oraz aktualny przegląd techniczny. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca musi zgłosić w dniu zaistnienia przyczyny konieczności zmiany autobusu wykonujących zamówienie. Jednocześnie Wykonawca przedstawi autobus, o kwalifikacjach nie niższych niż przedstawione w ofercie. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. c) zmniejszenia liczby uczniów korzystających z dowożenia na każdej z tras, a tym samym zmniejszenia łącznego wynagrodzenia proporcjonalnie o wartość zmniejszonych liczby przewożonych uczniów. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. Zmiana ta będzie brana pod uwagę podczas comiesięcznego rozliczania umowy. d) zmiana godzin dowozu i odwozu dzieci i młodzieży. Zmiana ta wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. e)strony wyrażają zgodę na rekalkulację wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 projektu umowy, w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ta wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. f) zmiana stron umowy i ich danych, w przypadku ich zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1, piętro I pokój nr 28, fax 12 3721806.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1, piętro I pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.