Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Kutno: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - SEZON 2008/2009.
Postępowanie Nr 2
Numer ogłoszenia: 237643 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax. 024 3554784.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - SEZON 2008/2009. Postępowanie Nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 zgodnie ze /Specyfikacją Robót Zimowego Utrzymania Dróg/. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań, na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: Zadanie 1: odśnieżanie dróg sprzętem średnim na terenie gmin: Strzelce; Oporów; Żychlin; Bedlno - 153,6 km, Zadanie 2: zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żychlin własnym sprzętem i materiałami - 4,2 km, Do wykonywania powyższych zadań Zamawiający wynajmie od Wykonawców:: ZADANIE 1: 1. Nośnik do osprzętu zamawiającego (pług średni sam.) - min 3 jednostki ZADANIE 2: 1. Rozsypywarka mat. chemiczno - uszarstniających - min 1 jednostka 2. Pług odśnieżny - min 1 jednostka 3. Ładowarka - min 1 jednostka 4. Mieszanka piaskowo-solna - ilość niezbędna Czas pracy. Czas pracy zmienny, wynikający z panujących warunków atmosferycznych, określony koniecznością usuwania skutków zimy zgodnie z założonymi standardami, niezależnie od pory dnia i tygodnia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2 Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2. oraz pkt 1.3. natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ponadto: c) wypełniony formularz oferty - druk Załącznik nr 1 do SIWZ, d) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit a) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie
Referat Inwestycji i Programów Pomocowych
ul. Staszica 27
99-300 Kutno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul Kościuszki 16 99-300 Kutno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg sprzętem średnim na terenie gmin: Strzelce; Oporów; Żychlin; Bedlno - 153,6 km,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żychlin własnym sprzętem i materiałami - 4,2 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2025/2026 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sułoszowa w sezonie 2025/2026
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 w Ciechanowie"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Korczyna
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.