eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Kazimierza Wielka: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 237290 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kazimierzy Wielkiej , ul. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 350 23 28, faks (041) 350 23 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kazimierzaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn. Lepsza przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Wyjazd na turnus rehabilitacyjny odbędzie się w dwóch terminach: I Grupa , w pobycie uczestniczyć będzie 22 osoby niepełnosprawne, wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 5 osób, tj. łącznie 27 osób. Czas trwania wyjazdu: 14 dni pobytowych, w terminie 01.08.2013 - 31.08.2013. II Grupa , w pobycie uczestniczyć będzie 15 osób niepełnosprawnych, wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 3 osoby, tj. łącznie 18 osób. Czas trwania wyjazdu: 14 dni pobytowych, w terminie 01.09.2013 - 30.09.2013..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 1 500,00 PLN, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: posiadane uprawnienie do organizowania turnusów rehabilitacyjnych potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę, wpis aktualny na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w tym okresie wykonał minimum cztery usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjny w tym minimum dwie gdzie w każdej uczestniczyło minimum 20 osób (z opiekunami) wartość każdej z dwóch wymaganych usług wynosiła minimum 50 tys. PLN, do dwóch usług z opisanym zakresem należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonana w sposób należyty. 2. w okresie tym bilans wartościowy wszystkich usług zleconych, a niewykonanych i wykonanych nienależycie nie przekracza 15 % łącznej wartości usług wykonanych z należytą starannością. W celu weryfikacji należy przedstawić wykaz wszystkich usług z wymaganego okresu, takiego obowiązku nie będzie posiadał wykonawca nie który ma usług nie zrealizowanych i zrealizowanych nienależycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje; - dysponowanie ośrodkiem, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, wpisanym do rejestru właściwego wojewody, wpis aktualny na dzień składana ofert, tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie; - ośrodek musi spełniać warunki dostępności wymagane dla osób niepełnosprawnych uczestniczących w turnusie, określone w § 15 ust. 1 pkt 4 lit. a) i e) rozporządzenia (Dz.U.2007.230.1694), oraz posiadać bazę żywieniową (stołówka) i noclegową (pokoje 1. 2 i 3-osobowe z tym, że 2 osobowe to min 50% wszystkich zaoferowanych, wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka,) telewizorem; zaplecze techniczne i lokalowe do realizacji programów turnusów oraz aktywnych form rehabilitacji (sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć zlokalizowane w budynku zakwaterowania uczestników), dysponować zapleczem do realizacji zajęć kulturalno-oświatowych, dysponować zapleczem rekreacyjno - wypoczynkowym; - Opis ośrodka, w którym mają odbyć się turnusy rehabilitacyjne pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz spełnienia warunków, o których mowa w pkt 7.2.3.1, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusów rehabilitacyjnych, w terminie wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka - dysponowanie odpowiednimi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kierowcą w trakcie turnusu - co najmniej jednym pojazdem (typu bus dla 9 osób), nie starszy niż 5 lat

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; 1.kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki i zarządzania w pomocy społecznej lub psychologii, min 3 letnie doświadczenie w organizacji turnusów wypoczynkowych z doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi; 2.pielęgniarka Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; 3.psycholog osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; 4.specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty i min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; 5.pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne Osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, min. 3 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadająca doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zajęć sportowo- rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć ; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 50 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w tym okresie wykonał minimum cztery usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjny w tym minimum dwie gdzie w każdej uczestniczyło minimum 20 osób (z opiekunami) wartość każdej z dwóch wymaganych usług wynosiła minimum 50 tys. PLN, do dwóch usług z opisanym zakresem należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonana w sposób należyty. 2. w okresie tym bilans wartościowy wszystkich usług zleconych, a niewykonanych i wykonanych nienależycie nie przekracza 15 % łącznej wartości usług wykonanych z należytą starannością. W celu weryfikacji należy przedstawić wykaz wszystkich usług z wymaganego okresu, takiego obowiązku nie będzie posiadał wykonawca nie który ma usług nie zrealizowanych i zrealizowanych nienależycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kazimierzaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kazimierzy Wielkiej ul. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kazimierzy Wielkiej ul. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka - sekretariat pok.106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Lepsza przyszłość współfinansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzli.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.