To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Jasło: ADMINISTROWANIE TARGOWISKAMI MIEJSKIMI W JAŚLE
Numer ogłoszenia: 23726 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334244 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADMINISTROWANIE TARGOWISKAMI MIEJSKIMI W JAŚLE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a. Administrowanie targowiskiem Mój Rynek na Placu Bartłomieja w Jaśle, działka ewid. nr 2409 o pow. 1 852 m2 - Obręb Nr 8 - Centrum i skwer przy ul. Stromej - północna część działki ewid. nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Modrzejewskiego - teren należący do Miasta Jasła wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, b.Administrowanie targowiskiem Bazar przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewid. nr 2429 1, 2426 9, 2428 1 i 2430 Obręb Nr 8 - Centrum o łącznej pow. 6 292 m2 i część działki ewidencyjnej nr 2425 3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej i Zielonej - teren należący do Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony DUO, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, c.Administrowanie targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 157 6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m2 Obręb Nr 6 - Zachód obejmującym działki ewidencyjne nr 157 6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m2 - teren należący do Miasta Jasła. Lokalizację ww targowisk określa załącznik nr 1 do umowy. 3.2. W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności: a.organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, b.przestrzeganie wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciw pożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, c.utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości urządzeń, wyposażenia oraz powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, d.zapewnienie prawidłowej pod względem technicznym eksploatacji targowisk, urządzeń i wyposażenia, ze szczególnym uwzględnieniem technicznych parametrów eksploatacji targowiska Mój Rynek wynikających z dokumentacji technicznej, w tym zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, e.zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości, f.zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 4 do umowy, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, g.utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, h.usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach, i.przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, a za tym przestrzeganie godzin pracy Administratora Targowisk, j.ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jaśle, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk, k.wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku Mój Rynek l.w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą, m.zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach, n.pobieranie i odprowadzanie na rachunek miasta opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych przez Burmistrza Miasta Jasła, o.w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian, p.wykonywanie innych obowiązków nie wymienionych powyżej a wynikających z Regulaminu Targowisk. 3.3. Za administrowanie targowiskami Administratorowi Targowisk przysługuje miesięczne wynagrodzenie brutto stanowiące określoną procentowo część zainkasowanych miesięcznych wpływów z opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach miejskich w Jaśle pomniejszonych o podatek VAT, płatne z konta Zleceniodawcy na podstawie przedłożonej przez Administratora Targowisk faktury VAT...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo- Handlowa "ATENA" Aneta Kobak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo- Handlowa "ATENA" Aneta Kobak
- FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ATENA Aneta Kobak, ul. Kopernika 4/23, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164622,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 202464,00
Oferta z najniższą ceną: 202464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202464,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JASŁA
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Piastów oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Piastów.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





