To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Gdańsk: Zabezpieczenie lewego brzegu poprzez odbudowę ostróg w km 810- 811, rzeka Wisła - Etap II
Numer ogłoszenia: 237086 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65651 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 326 18 88, faks 58 326 18 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie lewego brzegu poprzez odbudowę ostróg w km 810- 811, rzeka Wisła - Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbudowa ostróg na rzece Wiśle w km 810-811 brzeg lewy. Roboty te stanowią etap II i są kontynuacją prac prowadzonych w 2011 roku, które polegały na uzupełnieniu fundamentów ostróg za pomocą materacy faszynowych grubości 0,6m i 1,0 m. W ramach niniejszego zamówienia ostrogi zostaną odbudowane do pełnej wysokości wraz z ubezpieczeniem brzegu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ tj. w dokumentacji projektowej: projektach budowlanych, operatach wodno prawnych, elementach projektu wykonawczego, w którego skład wchodzą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. 3) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych poprzez dokonanie wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia. 4) Jeżeli w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp., należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. Jeżeli materiały i/lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ. 5) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6) Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru; b) roboty należy prowadzić zgodnie z umową, wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w wydanych dla zadania decyzjach i pozwoleniach (tj. np. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie na realizację inwestycji), ewentualnymi wskazówkami Inspektora nadzoru z zachowaniem terminów oraz należytej staranności; c) użyte materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i SST oraz powinny odpowiadać wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). 7) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: roboty należy prowadzić zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, a w szczególności z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach. Decyzje stanowią załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia- Część III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odbudowa ostrogi na rzece Wiśle o numerze 9/811
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe AND-ROM Czerwiński Andrzej, ul. Spokojna 34, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447847,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 536474,36
Oferta z najniższą ceną: 536474,36 / Oferta z najwyższą ceną: 755136,02
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Odbudowa ostrogi na rzece Wiśle o numerze 7/811
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe AND - ROM Czerwiński Andrzej, ul. Spokojna 34, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283188,07
Oferta z najniższą ceną: 283188,07 / Oferta z najwyższą ceną: 379599,97
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Odbudowa ostrogi na rzece Wiśle o numerze 5/811
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe AND - ROM Czerwiński Andrzej, ul. Spokojna 34, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 347444,15
Oferta z najniższą ceną: 347444,15 / Oferta z najwyższą ceną: 476096,33
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Odbudowa ostrogi na rzece Wiśle o numerze 9/810
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "AND-ROM" CZERWIŃSKI ANDRZEJ
- Przedsiębiorstwo Usługowe AND - ROM Czerwiński Andrzej, ul. Spokojna 34, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336624,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 392336,94
Oferta z najniższą ceną: 392336,94 / Oferta z najwyższą ceną: 555273,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Relokacja dokumentacji archiwalnej na potrzeby Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup i montaż platform dla osób z niepełnosprawnościami w budynkach Oddziału ZUS w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A.
- Dostawa serwera, monitorów graficznych i urządzeń sieciowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywne usługi cateringu okolicznościowego wraz z obsługą kelnerską na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
- Modernizacja windy w Szkole Podstawowej nr 86 w Gdańsku, przy ul. Wielkopolskiej 20
- Naprawa dachu oraz wymiana okien dachowych w US w Malborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego (w branżach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej) w podziale na 4 części.
- Przebudowa przystani rybackiej Jarosławiec.
- Odbudowa stawu ziemnego zlokalizowanego na działce nr 456/3 obręb Mieroszów 1
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego "Rozbudowa DP 4356W na odc. od skrzyż. z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.