Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Działdowo: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Skarbowego w Działdowie sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 236996 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Działdowie , Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6973143 w. 136, fax. 0-23 6973508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.is.gov.pl/b2804
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Skarbowego w Działdowie sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - zestaw komputerowy z monitorem ciekłokrystalicznym - 9 szt. - monitor ekranowy ciekłokrystaliczny - 12 szt. - serwer - 1 szt. - zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.00.00 - Serwery 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą nie spełnia - spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załącznik do oferty przedłożonej przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty z poz. c - d, winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.is.gov.pl/b2804.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Działdowie
Plac Mickiewicza 26,
13-200 Działdowo
I piętro, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Działdowie Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo I piętro, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Dostawa materiałów do dializ
- Remont drogi powiatowej Nr 1353N w miejscowości Bryńsk
- Przebudowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1353 N w miejscowości Bryńsk
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Wykonanie dokumentacji technicznych
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy"
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Nakle Śląskim w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz jednostkach podległych - wdrożenie lokalnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa w infrastrukturze IT.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa centralnego UPS oraz rozbudowa istniejącego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.