eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Olsztyn: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 236934 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 2.1. część 1 - malowanie 31 pokoi studenckich i wymiana wykładziny rulonowej PCV na płytki z kamienia sztucznego, malowanie 2 kuchni studenckich, malowanie 2 pomieszczeń ogólnego użytku, montaż 2 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń, wymiana 33 szt. skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą, wymiana 31 parapetów wewnętrznych, wymiana glazury na ścianach w 2 kuchniach i wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą, remont podłogi w siłowni, wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w łazience na drugim piętrze w Domu Studenta nr 1. 2.2. część 2- malowanie 60 pokoi studenckich, malowanie 36 sufitów w łazienkach, malowanie 36 p.pokoi, malowanie 8 kuchni studenckich, malowanie wejścia do budynku, wymiana 4 szt. drzwi wejściowych do akademicka w Domu Studenta nr 2. 2.3.część 3- malowanie korytarzy III i II pietra i 2 klatek schodowych, wymiana 123 szt. Skrzydeł drzwiowych w pokojach studenckich, malowanie 47 kuchni studenckich, malowanie Sali cichej nauki, Sali TV, Sali sportowej, wymiana stałej zabudowy w 47 kuchniach studenckich, wymiana 47 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich w Domu Studenta nr 3. 2.4. część 4- malowanie pokoi studenckich, wymiana opraw elektrycznych wraz z instalacją w Domu Studenta nr 6, 2.5. część 5- malowanie 112 pokoi studenckich wraz z korytarzykami oraz sufitami w łazienkach i częściowo ścianami, malowanie ściany przy windzie w Domu Studenta nr 8, 2.6. część 6 - malowanie 137 pokoi studenckich, pomieszczenia ogólnego użytku, wymiana drzwi wejściowych do piwnicy w Domu Studenta nr 10, 2.7. część 7 - remont korytarza w piwnicy (skucie tynków, uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie, skucie posadzki, ułożenie gresu), wymiana 420 opraw na korytarzach i w kuchni, wymiana 2 pionów kanalizacyjnych ( w kuchni i pralniach) na odcinku od rewizji, z wymianą rewizji, do włączenia do wywiewki ponad dach z podejściami do urządzeń, uzupełnienie i zabetonowanie przejść przez stropy, uzupełnienia terakoty, uzupełnienie zabudowy przy pionach, uzupełnienie malowania, remont Sali siłowni-wymiana wykładziny dywanowej, obudowa rur przechodzących przez pomieszczenia, wymiana lamp oświetleniowych, malowanie pomieszczenia, wymiana 4 szt. Gniazd wtykowych i 1 szt. Przełącznika, wymiana 4 szt. Skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w POM. Piwniczych i siłowni w Domu Studenta nr 11, 2.8. część 8 - malowanie 3 korytarzy i 2 klatek schodowych, malowanie 52 pokoi studenckich, malowanie 5 kuchni oraz pomieszczenia magazynowego, odgrzybianie i malowanie łazienek, wymiana 7 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich, wymiana wykładziny PCV na terakotę, obłożenie schodów do piwnicy płytkami, wykonanie otulin p.poż na instalacjach przechodzących przez stropy w kotłowni wraz z malowaniem, wymiana 9 szt. wywieszek instalacji kanalizacyjnej w Domu Studenta nr 13. 2.9.część 9 - malowanie korytarzy i klatek schodowych, remont kanalizacji deszczowej w segmentach nr 201 i 218, remont posadzek piwnicznych - wymiana z ułożeniem terakoty w Domu Studenta nr 119..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 46.000,00 PLN ( słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych ) w tym dla : a) części nr 1 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) części nr 2 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), c) części nr 3 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), d) części nr 4 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), e) części nr 5 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), f) części nr 6 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), g) części nr 7 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), h) części nr 8 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), i) części nr 9 - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 1 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 100.000,00 zł brutto każdy. 2.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 2 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 130.000,00 zł brutto każdy. 3.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 3 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 190.000,00 zł brutto każdy. 4.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 4 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 200.000,00 zł brutto każdy. 5.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 5 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 75.000,00 zł brutto każdy. 6.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 6 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 90.000,00 zł brutto każdy. 7.W zakresie wyżej wymienionego warunku wskazanego dla części 7 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 150.000,00 zł brutto każdy. 8.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 8 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 90.000,00 zł brutto każdy. 9.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 9 wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na wykonaniu remontów budynków (zbiorowych) na kwotę 300.000,00 zł brutto każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W zakresie wyżej wymienionego warunku dla części 1,2,3,4,5,6,7,8,9 wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. a) Kierownik robót, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wyższe wykształcenie techniczne w branży budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym. 2.W zakresie wymienionego warunku dla części 7 wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. a)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wymagane kwalifikacje : wyższe wykształcenie techniczne w branży sanitarnej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2.Kopie dowodu wpłaty wadium. 3.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej: www:uwm.edu.pl/zamowienia, Formularz ofertowy, 4. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej: www:uwm.edu.pl/zamowienia, wykaz elementów, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania robót dodatkowych nie mających charakteru robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie robót dodatkowych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne nowobudowanych pomieszczeń oraz obiektów. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego. 3. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych. Przez roboty zamienne Zamawiający rozumie roboty budowlane, które zostaną wykonane w zamian za roboty ujęte w przedmiocie zamówienia podstawowego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie robót zamiennych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne nowobudowanych pomieszczeń oraz obiektów. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót zamiennych, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego. 4.W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 2 i 3 określona w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona z Zamawiającym. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie osób wyznaczonych do kontaktów miedzy stronami, Kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczone osoby posiadać będą kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2 pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2 pok. 309, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie 31 pokoi studenckich i wymiana wykładziny rulonowej PCV na płytki z kamienia sztucznego, malowanie 2 kuchni studenckich, malowanie 2 pomieszczeń ogólnego użytku, montaż 2 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń, wymiana 33 szt. skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą, wymiana 31 parapetów wewnętrznych, wymiana glazury na ścianach w 2 kuchniach i wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą, remont podłogi w siłowni, wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w łazience na drugim piętrze w Domu Studenta nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie 60 pokoi studenckich, malowanie 36 sufitów w łazienkach, malowanie 36 p.pokoi, malowanie 8 kuchni studenckich, malowanie wejścia do budynku, wymiana 4 szt. drzwi wejściowych do akademicka w Domu Studenta nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie korytarzy III i II pietra i 2 klatek schodowych, wymiana 123 szt. Skrzydeł drzwiowych w pokojach studenckich, malowanie 47 kuchni studenckich, malowanie Sali cichej nauki, Sali TV, Sali sportowej, wymiana stałej zabudowy w 47 kuchniach studenckich, wymiana 47 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich w Domu Studenta nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 6 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie pokoi studenckich, wymiana opraw elektrycznych wraz z instalacją w Domu Studenta nr 6,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 8 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie 112 pokoi studenckich wraz z korytarzykami oraz sufitami w łazienkach i częściowo ścianami, malowanie ściany przy windzie w Domu Studenta nr 8,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 10 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie 137 pokoi studenckich, pomieszczenia ogólnego użytku, wymiana drzwi wejściowych do piwnicy w Domu Studenta nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 11 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont korytarza w piwnicy (skucie tynków, uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie, skucie posadzki, ułożenie gresu), wymiana 420 opraw na korytarzach i w kuchni, wymiana 2 pionów kanalizacyjnych ( w kuchni i pralniach) na odcinku od rewizji, z wymianą rewizji, do włączenia do wywiewki ponad dach z podejściami do urządzeń, uzupełnienie i zabetonowanie przejść przez stropy, uzupełnienia terakoty, uzupełnienie zabudowy przy pionach, uzupełnienie malowania, remont Sali siłowni-wymiana wykładziny dywanowej, obudowa rur przechodzących przez pomieszczenia, wymiana lamp oświetleniowych, malowanie pomieszczenia, wymiana 4 szt. Gniazd wtykowych i 1 szt. Przełącznika, wymiana 4 szt. Skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w POM. Piwniczych i siłowni w Domu Studenta nr 11,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie 3 korytarzy i 2 klatek schodowych, malowanie 52 pokoi studenckich, malowanie 5 kuchni oraz pomieszczenia magazynowego, odgrzybianie i malowanie łazienek, wymiana 7 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich, wymiana wykładziny PCV na terakotę, obłożenie schodów do piwnicy płytkami, wykonanie otulin p.poż na instalacjach przechodzących przez stropy w kotłowni wraz z malowaniem, wymiana 9 szt. wywieszek instalacji kanalizacyjnej w Domu Studenta nr 13..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie korytarzy i klatek schodowych, remont kanalizacji deszczowej w segmentach nr 201 i 218, remont posadzek piwnicznych - wymiana z ułożeniem terakoty w Domu Studenta nr 119..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.