eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwaniskaBudowa ujęcia wody Planta wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Planta obręb Tęcza gmina Iwaniska



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Iwaniska: Budowa ujęcia wody Planta wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Planta obręb Tęcza gmina Iwaniska
Numer ogłoszenia: 236792 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, fax. 015 8601240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wody Planta wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Planta obręb Tęcza gmina Iwaniska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: udowa ujęcia wody Planta wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Planta obręb Tęcza gmina Iwaniska Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Budowę ujęcia w skład, którego wejdą: - wykonanie obudowy studni S-1 wraz z wyposażeniem oraz - zamontowanie pompy głębinowej w studni S-1 wraz z rurami pompowymi i armaturą 2. Budowę kontenerowej pompowni wody II° z pomieszczeniem chlorowni - obudowa typu lekkiego z płyt warstwowych wraz z: - zestawem pomp II° - układem pomiarowo - sterowniczym; - układem do sterowania pracą pomp sieciowych, pompy głębinowej oraz zbiorników retencyjnych - wewnętrzną instalacją wody zimnej - wewnętrzną instalacją kanalizacyjną - grawitacyjną i mechaniczną wentylacją chlorowni - instalacją elektryczną 3. Budowę zbiorników wyrównawczych: - Zb-1 i Zb-2, każdy o pojemności V=100m3, zlokalizowanego na terenie działki numer 297 - przewodów spustowych i przelewowych ze zbiorników; - układów sterowania i pomiaru 4. Wykonanie ogrodzeń: studni głębinowej, terenu pompowni i zbiorników wyrównawczych. 5. Wykonanie utwardzonych wjazdów, placów manewrowych. 6. Budowę komór: - z przepustnicą odcinającą i siłownikiem na rurociągach dopływowych do zbiorników Zb-1 i Zb-2 oraz - komór z zaworem zwrotnym na rurociągach odpływowych ze zbiorników Zb-1 i Zb-2 7. Budowę bezodpływowych zbiorników betonowych: - DN 1500 na ścieki sanitarne o pojemności Vużyt=3,3m3 i Hcał=2,5m zlokalizowanego na terenie działki 297 - DN 1500 na ścieki technologiczne o pojemności Vużyt=3,3m3 i Hcał=2,5m zlokalizowanego na terenie działki 297 - DN 2000 do odwadniania zbiorników Zb-1 i Zb-2 o pojemności Vużyt=4,7m3 i Hcał=2,8m zlokalizowanego na terenie działki 297 8. Budowę rurociągów: - przewodów doprowadzających wodę surową ze studni S-1 do chlorowni - przewodów doprowadzających wodę z chlorowni na zbiorniki Zb-1 i Zb-2 - przewodów doprowadzających wodę ze Zb-1 i Zb-2 na układ pomp II° /zestaw hydroforowy/ - głównego przewodu zasilającego istniejącą sieć 9. Budowę zasilania energetycznego studni S-1, pompowni kontenerowej i zbiorników oraz instalacji odgromowej zbiorników Zb-1 i Zb-2. 10.Budowę sterowania pompowni wody, studni głębinowej i zbiorników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 PLN.. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Iwaniskach BS Staszów O/Iwaniska Nr. 70 9431 1015 2003 0300 2020 0002 a do oferty dołączyć dowód wpłaty. Przez wniesienie wadium w pieniądzu uważa się datę ich wpływu na konto Zamawiającego. Wadium w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy do przetargu przystępuje grupa oferentów występująca wspólnie, a wadium jest wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, wówczas muszą one wskazywać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Treść złożonych poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych powinna ściśle odpowiadać zapisom określonym w art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach określonych w art. 46, ust. 1 i 2 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami opracowanymi dla zadania pod nazwą: Budowa ujęcia wody Planta wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Planta obręb Tęcza gmina Iwaniska ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z przedmiarami robót, oraz z terenem na którym ma być realizowane zadanie - załącznik nr 5 - Kosztorys ofertowy - Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 6 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, czy posiada środki finansowe na sfinansowanie przedsięwzięcia o wartości złożonej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska Pokój nr 1 /sala konferencyjna/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.12.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.