To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-10
Wrocław: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TONERÓW I BĘBNÓW ŚWIATŁOCZUŁYCH DO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ TONERÓW DO DRUKAREK - PAKIETY - Szp/FZ-220/WROVASC/2015.
Numer ogłoszenia: 236690 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173158 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TONERÓW I BĘBNÓW ŚWIATŁOCZUŁYCH DO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ TONERÓW DO DRUKAREK - PAKIETY - Szp/FZ-220/WROVASC/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tonerów i bębnów światłoczułych do urządzenia wielofunkcyjnego oraz tonerów do drukarek w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej. 2. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz ofertowo-cenowy będący Załącznikiem Nr 1.1 do 1.3. do SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia - dot. pakietów nr 2 i 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1 - artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRIM PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE, UL. LOTNICZA 15 D/15, 56-400 OLEŚNICA, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8463,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6518,08
Oferta z najniższą ceną: 6518,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6773,36
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2 - Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta bizhub C280 oraz bębny światłoczule do urządzenia wielofunkcyjnego firmy Konica Minolta serii bizhub C280 kolor i czarne Konica Minolta DR311 lub równoważny wraz z wymianą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TREMARK SP. Z O.O., UL. MODLIŃSKA 129 LOK U22, 03-186 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16572,65
Oferta z najniższą ceną: 16572,65 / Oferta z najwyższą ceną: 19097,26
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3 - kasety z tonerem do drukarki HP LaserJet M2727nf lub równoważny oraz tonery do drukarki HP Pro 400 color MPF M475 dn - serii HP 305 A czarne i HP 305A kolorowe lub równoważne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL SYSTEM TOMASZ WACHOWICZ, UL. BABIMOJSKA 9, 54-426 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3001,20
Oferta z najniższą ceną: 3001,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17527,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Remont budynku nr 27 w kompleksie wojskowym przy ul. Wileńskiej 14 w Oleśnicy.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.44.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.