eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePrzedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i instalacja urządzeń służących do monitoringu wizyjnego w siedmiu placówkach oświatowo-wychowawczych .



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i instalacja urządzeń służących do monitoringu wizyjnego w siedmiu placówkach oświatowo-wychowawczych .
Numer ogłoszenia: 236380 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zoeas.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i instalacja urządzeń służących do monitoringu wizyjnego w siedmiu placówkach oświatowo-wychowawczych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i instalacja urządzeń służących do monitoringu wizyjnego w siedmiu placówkach oświatowo-wychowawczych wg. wykazu: 1. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego I L.O.42-400 Zawiercie , ul. Wojska Polskiego 55. 2. II L.O. im. H. Malczewskiej , 42-400 Zawiercie , ul. Daszyńskiego 2. 3. Zespół Szkół im. X. Dunikowskiego , 42-400 Zawiercie ul. Rataja 7 4. Zespół Szkół im. H. Kołłątaja , 42-400 Zawiercie , ul. Miodowa 1 5. Zespół Szkół im. O.Langego , 42-400 Zawiercie , ul. Rataja 30. 6. Zespół Szkół im. gen.J Bema , 42-400 Zawiercie, ul. Parkowa 7. 7. Zespół Szkól im. prof. R. Gostkowskiego, 42-450 Łazy , ul. Fabryczna 1 a. Ilości i miejsce instalacji wg załączonych wykazów i szkiców dla każdej placówki. .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium . Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.01.2008 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium wniesione w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj.: do dnia 07.12.2007 r. do godz.0800 . Wysokość wadium zamówienia ustala się w kwocie 3200 zł ( trzy tysiące dwieście złotych) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę), 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.1. : 1) lit. b, c, d, f - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.2.1 wykazu wg Załącznika Nr 4 dostaw wraz z instalacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą wraz z instalacją urządzeń monitorujących stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie; Za spełnienie warunku uważać się będzie wykonanie minimum jednej dostawy wraz z instalacją urządzeń monitorujących budynek tj. : - zainstalowanie min. dwóch kamer zewnętrznych - zainstalowanie dwóch kamer wewnętrznych , - rejestratora oraz podłączenie potrzebnej instalacji W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 1.2.2. wykazu wg Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Za spełnienie warunku uważać się będzie aby wykonawca dysponował min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych oraz załączy kserokopię tych uprawnień . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 1.3. OFERTA. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA, z załączonymi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami oraz wypełnionymi drukami sporządzonymi przez zamawiającego wymienionymi w pkt. 1.1. i 1.2. niniejszego ogłoszenia oraz: 1. kalkulacja wykonania zamówienia -Załączniki 2a,2a dod,2b,2c,2d,2e,2f, 2g, 2. Parafowany wzór umowy - załącznik Nr 6 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. dowód wpłaty wadium 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 , lub którzy złożyli dokumenty , o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełnione oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego 4.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 5.wykaz wg Załącznika Nr 4 dostaw wraz z instalacją oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie; 6 Załącznika Nr 5 osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych 7.druk OFERTA 8. kalkulacja wykonania zamówienia -Załączniki 2a,2a dod,2b,2c,2d,2e,2f, 2g, 9.dowód wpłaty wadium 10.Parafowany wzór umowy - załącznik Nr 6 11.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-400 Zawiercie,ul.Rataja 29a pok.Nr 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 08:00, miejsce: 42-400 Zawiercie ,ul.Rataja 29 a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.