Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Kotlin: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kotlin, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
Numer ogłoszenia: 236336 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kotlin, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kotlin, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca sporządzi koncepcję studium, projekt studium wraz z opracowaniem ekofizjograficznym i prognozą oddziaływania na środowisko oraz wykona korekty projektu studium w wyniku procedury opiniowania, uzgadniania i wyłożenia do publicznego wglądu. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w PROGRAMIE PRACY, który stanowi załącznik do wzoru umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ) : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamóienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca : a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najniej 2 sudia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian oraz co najmniej 2 uchwalone miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian obejmujących obszary wiejskie lub miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha, b) dysponuje osobami, które należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz : - funkcję głównego projektanta pełnić będzie urbanista, który kierował opracowaniem nie mniej niż 2 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, - zapewni udział w pracach zespołu co najmniej dwóch projektantów urbanistów, - zapewni udział w pracach zespołu specjalistów we wszystkich dziedzinach wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia i problematyką studium oraz prognozą oddziaływania na środowisko, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. akceptują wzór umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymogów warunków wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty : 1.aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech ( 3 ) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wykonaniu co najmniej 2 studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian oraz co najmniej 2 uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian obejmujące obszary wiejskie lub miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha z podaniem ich przedmiotu ( w tym wielkości powierzchni ) , dat uchwalenia, dat i miejsca publikacji, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełniaten warunek udziału w postępowaniu, 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby głównego projektanta i podwykonawców oraz zgodnie z wzorem tabeli zanajdujacej się na załączniku nr 4 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, 4. zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego głównego projektanta, 5. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o : - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - zapewnieniu udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów we wszystkich dziedzinach wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia i problematyką studium oraz prognozą oddziaływania na środowisko, - akceptacji wzoru umowy, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów ( podwykonawców ) do udostęnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jezeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujace wspólnie : - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeżeli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopie pełnomocnictwa określającego zakres - dokumenty wymienione w pkt. 1 i 5 składa oddzielnie kazdy z podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3 - pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ulica Powstanców Wlkp. 3- pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku powtórzenia czynności proceduralnych nie zależnych od wykonawcy. W tej sytuacji terminy umowne zostaną wydłużone zgodnie z PROGRAMEM PRACY , o którym mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy..
INNE PRZETARGI KOTLIN
więcej: przetargi KOTLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Ciepłowody
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej nr 180243W ul. Klonowej (odc. od ul. Brzozowej do granicy administracyjnej miasta)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





