To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii internetowej skierowanej do społeczności lokalnych na temat efektów wdrażania XI priorytetu POIiŚ
Numer ogłoszenia: 236307 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406814 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii internetowej skierowanej do społeczności lokalnych na temat efektów wdrażania XI priorytetu POIiŚ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie na temat efektów wdrażania XI Priorytetu Programu operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko. Wykonawca zobowiązuje sie wykonac wszystkie materiały promocyjne zgodnie z wymogami zawartymi w wytycznych MRR pn. Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dostępnych na stronie http://www/pois.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx oraz w Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007 - 2013 dostępnych na stronie http://www.mrr.gov.pl/aktualnosci/fundusze_europejskie_2007_2013/strony/strategia_komunikacja_fe_zaakceptowana.aspx.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wydatek finansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADSTONE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ADSTONE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- adStone Sp. z o.o.,, ul. Paczkowska 26a, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54101,55
Oferta z najniższą ceną: 54101,55 / Oferta z najwyższą ceną: 201105,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup depozytorów kluczy
- Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer
- Rzeka Lubsza - remont ubezpieczeń i udrożnienie cieku w km 29+900-30+500 m. Lubsko
- Rozbudowa macierzy
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Kompleksowa naprawa dachu nad lokalami usługowymi przy ul. Złotej 64/66 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji i realizacja webinarów dla kandydatów na studia w SGGW w ramach projektów "Zrównoważony Kampus SGGW " i "GreenTechEducation "
- "Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej"
- Kampania promocyjna marki WORKATION dla Miasta Ełku w ramach projektu "WORKATION jako cel turystyki transgranicznej"
- Współpraca z Influencerami na wybranych rynkach w celu promocji Warszawy w mediach społecznościowych.
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym w Hajnówce
- Kampania informacyjno-promocyjna Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.