To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Nowy Sącz: ZP.272.22.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 236275 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398190 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.22.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego: 1) podkładka soft pcv pod kubek jednostronna wg wizualizacji i parametrów: - podkładki wykonane z soft pcv (elastomer), materiał barwiony w masie, -wymiary podkładki: średnica 93x93x2,5 mm, -łączna ilość 1000 szt., w tym: wzór 1 - 500 szt. (czarne) i wzór 2 - 500 szt. (zielone), - podkładki pakowane jednostkowo w zaklejany woreczek foliowy. 2) breloczek 3D z pcv jednostronny wg wizualizacji i parametrów: - breloczek wykonany z pcv, - wymiary breloczka: 70x27 mm + łańcuszek z koluszkiem, - łączna ilość: 2000 szt. , w tym: wzór 1 - 1000 szt. (czarne) i wzór 2 - 1000 szt. (zielone), - breloczki pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe. 3) smycz dwustronna wg wizualizacji i parametrów: - smycz wykonana z taśmy poliestrowej gładkiej o szerokości 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym, - nadruk dwustronny w pełnym kolorze wykonany techniką sublimacyjną, - ilość 1000 szt., - smycze pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe. 4) zawieszki odblaskowe miękkie wg wizualizacji i parametrów: - zawieszki wykonane z folii pryzmatycznej (odblaskowej), w środku wypełnione pianką o grubości około 2 mm, - zawieszki obustronnie jednokolorowe, z łańcuszkiem kulkowym lub łańcuszkiem z karabińczykiem, - nadruk 1 kolor - czarny, - łączna ilość 3000 szt., w tym: wzór 1 - 500 szt. (miś - wys. 70 mm ?10 mm), wzór 2 - 500 szt. (słonik - wys. 60 mm ?10 mm), wzór 3 - 500 szt. (uśmiech - średnica 50 mm ? 10 mm), wzór 4 - 500 szt. (trójkąt - wys. 70 mm ?10 mm), wzór 5 - 1000 szt. (jabłko czerwone - wys. 65 mm ?10 mm), - zawieszki pakowane jednostkowo w strunowy woreczek foliowy. 5) opaski odblaskowe wg wizualizacji i parametrów: - opaski wykonane z folii pryzmatycznej (odblaskowej), samozaciskowe, spód opaski wykonany z materiału typu flock, - wymiary opaski: 30 cm (?2 cm) x 3 cm (?1 cm), - nadruk 2 kolory - czarny i czerwony, - ilość 2000 szt., - opaski pakowane po 100 szt. w opakowania kartonowe. 6) kalendarz ścienny jednodzielny wg wizualizacji i parametrów, na podstawie pliku PDF dostarczonego przez Zamawiającego wybranemu w postępowaniu Wykonawcy: - ilość 500 szt., - wymiary kalendarza: całkowity 440 (?20 mm) x 580 (?80 mm) mm, główka 440 (?10 mm) x 280 (?10 mm) mm, kalendarium 380 (?10 mm) x 250 (?10 mm) mm, - kalendarium zrywane standardowe na papierze offsetowym 80 g/m2, 2-kolorowe (granatowo-czerwone), 3-języczne (polski, angielski, niemiecki), z imieninami, na stornie kalendarium widoczne trzy miesiące: bieżący oraz poprzedni i następny, blok z kalendarium klejony z podkładką tekturową, - główka wykonana z kartonu 230-250 g/m2, wypukła, doklejana do podkładu, foliowana folią błysk, druk 4+0, - podkład (podstawa) wykonana z kartonu 300-350 g/m2, dziurka do zawieszania, druk 4+0, uszlachetnienie lakierem dyspersyjnym, bigowanie na dwie części, - pasek z przezroczystego tworzywa z okienkiem do zaznaczania aktualnej daty, - kalendarze pakowane jednostkowo w białą papierową samoklejącą się kopertę (pełną lub z okienkiem), - wykonawca przedstawi wydruk próbny do akceptacji przed realizacją druku całego nakładu, wydruk próbny powinien spełniać wszystkie wymagania określone dla tego typu kalendarza objęte zamówieniem (gramatura papieru, sposób wykończenia). 7) terminarz książkowy A5 wg wizualizacji i parametrów: - ilość 300 szt., - format terminarza 14,5 x 20,5 cm (?1 cm), - układ kalendarium - dzienny (1 dzień = 1 strona), - języki: PL, GB, D, RUS, - kalendarium: podwójne lub potrójne imiona, dni świąteczne, część teleadresowo-informacyjna + mapa, druk 2-kolorowy (szaroczerwony lub szaro-granatowy) papier offsetowy 70-80 g/m2, kremowy, - wyklejka: papier offsetowy 120- 130 g/m2, kremowy, bez zadruku, - oprawa: szyta i klejona; kapitałka szara lub biała lub kremowa, wstążka w kolorze dopasowanym do oprawy lub szara lub biała lub kremowa, - okleina okładki: skóropodobna, w kolorach granatowym 50 szt., bordowym 100 szt., grafitowym 100 szt., brązowym 50 szt., - tłoczenie: na grzbiecie - aktualny rok, na okładce - aktualny rok i logo 15 LAT POWIATU NOWOSĄDECKIEGO (zgodnie z dostarczonym wzorem), rozmiar tłoczenia logo na okładce 6,5 x 5,3 cm, - registry drukowane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABSOLUTO Marcin Taciak, ul. Grudzieniec 12, 60-601 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32474,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24479,00
Oferta z najniższą ceną: 24479,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67990,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





