Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Karczew: ZP-341-1-25-07 Wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karczew, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r.
Numer ogłoszenia: 236271 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-25-07 Wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karczew, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Karczew, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r. Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego w następujących miejscowościach i obwodach: 1) obwód energetyczny Otwock: m. Karczew, Otwock Mały, Otwock Wielki, Nadbrzeż, Kępa Nadbrzeska, Władysławów, Glinki, Piotrowice, Sobiekursk, Całowanie, Łukówiec, Brzezinka, Janów, Wygoda, Ostrówiec, 2) obwód energetyczny Garwolin: Kosumce, Ostrówek, 3) ilość punktów świetlnych podlegających konserwacji wynosi 1.866 sztuk, w tym dwa punkty z utrudnionym dostępem (nieprzejezdne wysepki ronda w Sobiekursku i Otwocku Małym) oraz 153 punkty wzdłuż ulic Częstochowskiej, Żaboklickiego, Wiślanej, Świderskiej, Wyszyńskiego, Mickiewicza w Karczewie, po wykonanej modernizacji: listopad - grudzień 2007 roku. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia (w wykonywaniu konserwacji oświetlenia ulicznego). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego wykonywanej usługi i gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel. Szczegółowy zakres usługi określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 999,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wydanymi przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828), w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych ; do wykonywania pracy na stanowisku dozoru - dotyczy osoby nadzorującej oraz do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji - dotyczy osób elektromonterów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ i załączonych kserokopii aktualnych świadectw kwalifikacyjnych, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się konserwacje oświetlenia ulicznego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 98.000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających (w tym dok. wydanych przez Zakłady Energetyczne), że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością, 7. dysponują urządzeniem sprzętem specjalistycznym - podnośnik z koszem. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik do SIWZ, 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 7. Potencjał kadrowy - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi uprawnieniami, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 8.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń - sprzęt specjalistyczny, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 11. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 5, 8,9 składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie. c. Przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć pełnomocnika), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo winno określać szczegółowo zakres umocowania. d. Dokument ustanawiający Pełnomocnika sporządzony zgodnie z wymogami ustawowymi winien zostać załączony do oferty. Zakres upoważnienia winien dotyczyć reprezentowania wykonawców wspólnie uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi ona zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa. f. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie są solidarnie odpowiedzialni za jego wykonanie do końca okresu udzielonej gwarancji i rękojmi. g. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2., 4., 5., 8.,.9. powinny być złożone przez każdy podmiot. h. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej zaleca się załączenie umowy spółki z zakresem reprezentacji. i.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, koszt 6,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - Biuro Obsługi Mieszkańców (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





