eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa sprzêtu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gard³owych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-11-13

Gdynia: Dostawa sprzêtu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gard³owych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych
Numer og³oszenia: 236193 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Spó³ka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gard³owych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzêtu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gard³owych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilo¶ci poszczególnego asortymentu zawiera za³±cznik nr 1 b do SIWZ. 3.Zamawiaj±cy informuje, i¿ ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilo¶æ zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ procent), w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00-5, 33.11.17.30-7, 33.14.11.00-1, 33.17.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    1)Certyfikat/deklaracja zgodno¶ci oferowanego wyrobu medycznego - dot. Grupy 8 2)Karty katalogowe pochodz±ce od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografi± (rysunkiem), zawieraj±ce informacje niezbêdne dla oceny oferowanego asortymentu, pod k±tem jego zgodno¶ci z SIWZ - dot. Grupy 8 3)Instrukcja u¿ytkowania oferowanego wyrobu - dot. Grupy 8 4)Próbki oferowanych wyrobów: a)Grupa 8 poz. 1, 2 - po 2 opakowania jednostkowe. Próbki nale¿y opisaæ podaj±c numer grupy i pozycji oraz w za³±czonych do oferty kartach katalogowych nale¿y zaznaczyæ numer grupy oraz pozycjê zaoferowanego wyrobu; b)Grupa 9 pkt B - po 2 szt. z dowolnego rozmiaru z danej grupy asortymentowej; c)Grupa 10 pkt C- po 2 szt. z dowolnego rozmiaru z danej grupy asortymentowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mog± dotyczyæ: 1) wynagrodzenia wykonawcy; 2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 3) warunków p³atno¶ci; 4) zmiany nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzeda¿y przez producenta wyrób/produkt zmodyfikowany, udoskonalony, przy czym zmiana ta nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny zawartej w ofercie, 2. Zmiany, o których mowa w ust.1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), przy czym zmianie ulegn± wy³±cznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obni¿ki mar¿y, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabel± NBP; 3) je¿eli zmiany nie spowoduj± negatywnych konsekwencji dla Zamawiaj±cego, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzib± w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital ¦w. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzib± w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sondy kompatybilne z diatermi± ERBE APC 300 z wylotem na wprost - 10 szt., z wylotem bocznym - 5 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zg³êbnik przeznaczony bezpo¶rednio do ¿ywienia do jelita lub dwunastnicy wykonany z poliuretanu - 75 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Klipsy jednorazowe do klipsownicy EZ Clip 2 op. po 40 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Jednorazowe narzêdzie s³u¿±ce do zapobiegania lub opanowania krwawienia po usuniêciu uszypu³owionych polipów - 1 op.; No¿yczki kolonoskopowe - 1 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Prowadnica jednorazowego u¿ytku - 30szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Trójkana³owy papilotom jednorazowego u¿ytku - 30 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: INDIGO CARMINE 1% - 2 op.; LUGOL 2% 10 ml - 2 op..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 5,5 cm tamponada przednia - 100 szt.; 7,5 cm tamponada w przednim i tylnym krwotoku - 200 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1)RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskoci¶nieniowym, Rozmiary: a) 3,5 - 15 szt. b) 4,0 - 15 szt. c) 4,5 - 15 szt.; 2) RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskoci¶nieniowym z prowadnic±, Rozmiary: a)3,5- 15szt., b) 4,0 - 50 szt., c) 4,5 - 60 szt., d) 10,0 - 10 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskoci¶nieniowym a) Rozmiar 5,0- 20 szt. b) Rozmiar 5,5 -10 szt. c) Rozmiar 6,0- 65 szt. d) Rozmiar 6,5-80 szt. e) Rozmiar 7,0-275 szt. f) Rozmiar 7,5-1000 szt. g)Rozmiar 8,0-800 szt. h) Rozmiar 8,5-550 szt. i)Rozmiar 9,0 -150 szt. j)Rozmiar 9,5-30 szt. k)Rozmiar 10,0-20 szt. RURKI INTUBACYJNE bez mankietu niskoci¶nieniowego: a) Rozmiar 2,0 - 5 szt., b) Rozmiar 2,5 - -10 szt., c) Rozmiar 3,0 - 10 szt. RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskoci¶nieniowym z prowadnic±: a) Rozmiar 5,0-50 szt. b) Rozmiar 5,5-35 szt. c) Rozmiar 6,0-100 szt. d) Rozmiar 6,5-50 szt. e) Rozmiar 7,0-180 szt. f) Rozmiar 7,5-250 szt. g) Rozmiar 8,0-225 szt. h) Rozmiar 8,5- 150 szt. i) Rozmiar 9,0-25 szt. j) Rozmiar 9,5-50 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z 2 MANKIETAMI NISKOCI¦NIENIOWYMI:Rozmiar od 7 do 10 (wszystkie rozmiary z uwzglêdnieniem 0,5 rozmiaru) - 200 szt.; Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem roz. od 6,0 do 10,0(wszystkie rozmiary z uwzglêdnieniem 0,5 rozmiaru) - 100 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtr antybakteryjno-wirusowy z portem - 5500 szt.; filtr antybakteryjno-wirusowy z nawil¿eniem i portem - 5500 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki ustno-gard³owe - 2000 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne podwójne, plastikowe, bez otworu; 9AS - 110 szt., 9AL - 30szt., 8AS-105 szt., 8AL - 25 szt., 7AS -40 szt., 7AL - 20szt., 6AS - 15 szt., 6AL - 10 szt.; Rurki tracheostomijne podwójne, plastikowe, z otworem - 6BS - 5szt., 6BL - 5 szt., 9BS - 10szt., 9BL-10 szt., 8BS-10 szt., 8BL-10szt., 7BS-15 szt., 7BL-10 szt., 10BL-5 szt.; dren do leczenia zatok (0,6-1,2) - 75szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtry antybakteryjne jednorazowe do worka Ambu i respiratora dla dzieci; 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyra¼nie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciep³a i wilgoci - 25 szt.;2. Filtr sterylny dla dzieci z wyra¼nie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciep³a i wilgoci - 200szt.,.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.