Og³oszenie z dnia 2025-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00271925/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00369269/01 - Wynik z dnia 2025-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wideoskopu przemys³owego dla Zak³adu Anatomii Prawid³owej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 91 48 00 778
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wideoskopu przemys³owego dla Zak³adu Anatomii Prawid³owej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64661c9a-7beb-4377-a271-9154469e180c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00260294
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000471/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.16 Dostawa wideoskopu przemys³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienia jest realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci – Projekt pn. „Modernizacja i wyposa¿enie obiektów dydaktycznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie zapewniaj±ce zwiêkszenie liczby absolwentów na kierunku lekarskim i lekarsko-dentystycznym” - Umowa nr KPOD.07.05-IP.10-0021/24/KPO/1209/2025/98
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11206783.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 pzp, komunikacja, odbywa siê elektronicznie, wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej; 2) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom wszelk± korespondencjê i dokumenty za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z zastrze¿eniem pkt 3) poni¿ej; 3) Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza”, dostêpnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia; oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona za po¶rednictwem formularza wiadomo¶ci, albo na adres poczty elektronicznej zostanie odrzucona jako niezgodna z ustaw± Pzp; 4) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób, ni¿ opisany w pkt 2) nie bêdzie brana pod uwagê; Wykonawcy nie przys³uguje ¿±danie przekazywania korespondencji za po¶rednictwem poczty e-mail.
5) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120678
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a tak¿e inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± przygotowuje siê i sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym (przy u¿yciu profilu zaufanego) lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisem osobistym). 2) W celu z³o¿enia oferty wykonawca mo¿e, ale nie musi za³o¿yæ konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycz±ca rejestracji i logowania dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje; 3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania. 4) Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezp³atne. 5) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin. 2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych mo¿esz skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@pum.edu.pl lub pod numerem telefonu 914800790. 3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 4. Udostêpnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, nastêpuje w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy PZP. 5. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: 1) podmiotom, którym musz± zostaæ udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w³a¶ciwym organom do za³atwienia konkretnej sprawy albo na podstawie art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy PZP, 2) podmiotom, z którymi wspó³pracujemy w celu osi±gniêcia powy¿szych celów przetwarzania w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym instytucjom finansowym oraz bankom, firmom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne oraz pocztowo-kurierskie, 3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy PZP. 6. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane s± przechowywane przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W okresie pó¼niejszy, w zakresie w jakim wymagane jest to przez inne przepisy ustawowe. 7. Bior±c pod uwagê poni¿sze zastrze¿enia wynikaj±ce z art. 78 ustawy PZP, w zwi±zku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych mo¿e Pani/Pan skorzystaæ z prawa dostêpu do swoich danych, sprostowania (poprawiania) danych, usuniêcia danych oraz ograniczenia przetwarzania. PUM mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75); - Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e jednak naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (art. 76); - Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 19 ust. 3). Przys³uguje Tobie tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzoruj±cego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby mieæ pewno¶æ, ¿e jeste¶ uprawniony do skorzystania z praw mo¿emy prosiæ Ciebie o podanie dodatkowych informacji pozwalaj±cych na dokonanie identyfikacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umo¿liwienia korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu na ich wniesienie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.275.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideoskopu przemys³owego z wymiennymi sondami, w komplecie z walizk± transportow± oraz uchwytem do monta¿u ekranu, przeznaczonego dla Zak³adu Anatomii Prawid³owej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie – w ilo¶ci 1 sztuka.
2. Zamówienie obejmuje równie¿: transport urz±dzenia do siedziby Zamawiaj±cego, roz³adunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia,
instalacjê oraz uruchomienie sprzêtu, przeprowadzenie szkolenia dla pracowników w zakresie prawid³owej obs³ugi urz±dzenia.
3. Urz±dzenie musi spe³niaæ wszystkie parametry techniczne zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33168000-5 - Przyrz±dy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium ceny, wed³ug wzoru okre¶lonego w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanych dostaw -Je¿eli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych i je¿eli s± one konieczne do wykazania równowa¿no¶ci; to Wykonawca sk³ada wraz z ofert±: - Opis rozwi±zañ równowa¿nych oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ równowa¿nych (¿e zastosowane rozwi±zania spe³niaj± w stopniu równowa¿nym okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych) - zgodnie z rozdzia³em VII SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanych dostaw -Je¿eli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych i je¿eli s± one konieczne do wykazania równowa¿no¶ci; to Wykonawca sk³ada wraz z ofert±: - Opis rozwi±zañ równowa¿nych oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ równowa¿nych (¿e zastosowane rozwi±zania spe³niaj± w stopniu równowa¿nym okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych) - zgodnie z rozdzia³em VII SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wype³niony przez Wykonawcê.W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. formularz.
2) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów rejestrowych, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (NIP, Regon, nr KRS);
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. odpis lub informacjê sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4) O¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, traktuj±ce o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego.
Informacje zawarte w ww. o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych wykonawców;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi, podpisami zaufanymi lub przy u¿yciu dowodów osobistych z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisami osobistymi), przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne, uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo mo¿e tak¿e zostaæ z³o¿one w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
2) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cym zakresie, okoliczno¶ciach i warunkach:
1) zmiana terminu lub zmiana sposobu realizacji lub zmiana wynagrodzenia;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
3) zmiana sposobu lub terminu realizacji umowy - w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
4) utraty przez Zamawiaj±cego ¼ród³a finansowania zamówienia w ca³o¶ci lub czê¶ci, a tak¿e w przypadku przesuniêcia ¼róde³ finansowania zamówienia.
3. Z uwagi na limit znaków szczegó³owy zakres zmian umowy i sposób ich wprowadzenia okre¶la wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120678
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie:1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz.507 ze zm.).
2. Podmioty zagraniczne:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê tak¿e wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowi±zani s± do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w tre¶ci Rozdzia³u VII niniejszej SWZ. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
W przypadku wskazania przez wykonawcê dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³ugi przeprowadzenia badañ kontroli technicznej pojazdów samochodowych bêd±cych na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego
- Kompleksowa dostawa gazu wysokometanowego typu E (LNG), gazu zaazotowanego Ls oraz gazu wysokometanowego typu E (LPG) do jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie Transformatora suchego 1000 kVA wraz z pracami towarzysz±cymi oraz demonta¿ i utylizacja urz±dzenia obecnie pracuj±cego w podstacji transformatorowej nr 1040 "Akademia..
- Dostawa kamizelek zewnêtrznych kulo- i od³amkoodpornych - 140 szt.
- ¦wiadczenie us³ug przegl±dów i napraw samochodów eksploatowanych w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Dostawa aparatury specjalistycznej na potrzeby I Katedry i Kliniki Okulistyki PUM
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± akcesoriów i wyposa¿enia do sprzêtu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podzia³em na 3 zadania)
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Pó³noc"
- Zakup urz±dzeñ pomocniczych pracowni endoskopii z przeznaczeniem dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie
- Zakup laparoskopu na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





