Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Nowy Sącz: AUTO-CAD
Numer ogłoszenia: 235868 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax. 018 4429984.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AUTO-CAD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób bezrobotnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu AUTO-CAD oraz dysponują kadrą dydaktyczną merytorycznie przygotowaną do prowadzenia szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom do SUP (forma papierowa lub CD). Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) potwierdzających ukończenie szkolenia oraz certyfikatu ECDL CAD. Kserokopie w/w dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, podpisane przez uczestników szkolenia (złożony podpis wraz z datą potwierdzenia odbioru) i przekazane do SUP w Nowym Sączu w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia szkolenia. Wzory zaświadczeń i certyfikatów Wykonawca winien dołączyć w wersji papierowej do oferty szkoleniowej. Wzór certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) musi być zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie: http://www.efs.gov.pl/Promocja+EFS/ lub http://www.wup-krakow.pl/index.php?node=1&doc=1000706&load=1. Podstawowy zakres programu szkolenia winien być zgodny z informacjami zawartymi w Rozdziale I niniejszej SIWZ. Wykonawca winien przedstawić program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) zawierający w szczególności: 1. nazwę i zakres szkolenia; 2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia 3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (poziom wykształcenia, umiejętności itp.); 4. cele szkolenia; 5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; 6. treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8. sposób sprawdzania efektów szkolenia. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia (załącznik nr 7 do SIWZ); Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Wykonawca musi posiadać salę szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć dla 12 osobowej grupy. Zapewnić wyposażenie dydaktyczne zgodne z obowiązującym stanem prawnym i poziomem techniki zawierające co najmniej: 12 stanowisk komputerowych z niezbędnym oprogramowaniem tj. AutoCAD 2008 oraz AutoCAD LT 2006 lub wyższy. Zajęcia mają być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sali, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. Wykonawca przeprowadzi wewnętrzny egzamin teoretyczny i praktyczny oraz umożliwi Zamawiającemu jego nadzorowanie. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt, długopis). Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania. Na potwierdzenie warunków realizacji zamówienia Wykonawcy składają ofertę zawierającą: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Program szkolenia zgodny z powyższym opisem będący równocześnie integralną częścią umowy. 3. Preliminarz kosztów szkolenia wg kategorii: wydatki związane z personelem /wykładowcy, instruktorzy, pozostali/ wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych z podaniem nazwy i ilości, wydatki i koszty związane z uczestniczeniem w kursie bezrobotnych /amortyzacja sprzętu, ubezpieczenie od NW/ inne wydatki /np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługą kursu itp./ kalkulacja kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby) kalkulacja kosztu osobogodziny szkolenia W koszcie szkolenia może być wykazany też zysk. 4. Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz wzory certyfikatów zgodnie z powyższym 5. Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi powyżej (należy wskazać dokładny adres obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia) 6. Sposób zaangażowania się instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - załącznik nr 8 7. Pisemne zobowiązanie do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków wskazanych na imiennym wykazie przekazanym przez Zamawiającego, 8. Harmonogram szkolenia (z podziałem na dni tygodnia, daty i godziny oraz nazwiskiem prowadzącego zajęcia). W harmonogramie mają być również rozpisane zajęcia praktyczne. W przypadku jakiejkolwiek zmiany Wykonawca ma obowiązek dostarczenia aktualnie obowiązującego harmonogramu 9. Wykaz licencjonowanego sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia AUTO-CAD 2D i 3D Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające że : 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu AUTO-CAD (załącznik nr 4); 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik 3); 6. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (CV oraz kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły. Nie należy dołączać wszystkich dokumentów posiadanych przez poszczególnych wykładowców, które nie mają związku z przedmiotem zamówienia) - załącznik 5. Należy wskazać Wykładowców prowadzonych poszczególne tematy zajęć (wykładowcę należy łączyć w tematem zajęć); Osoby przeprowadzające egzamin z zakresu ECDL CAD muszą posiadać uprawnienia egzaminatora ECDL CAD. Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie podpisane przez każdego Wykładowcę poświadczające fakt uczestnictwa w zamówieniu oraz akceptacji warunków wskazanych w ofercie (oryginał). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopia). 7. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych aktualne na 2008 r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236, poz. 2365)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytację, itp. lub inne równorzędne) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sup.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście i Gminie Jabłonowo Pomorskie - Etap II.
- Zestaw do fotogrametrii niskiego pułapu- dostawa bezzałogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- Podniesienie jakości edukacji ogólnej i przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty edukacyjnej poprzez wprowadzenie nowych metod kształcenia dzieci i młodzieży.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kamienica
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





