eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów zestawów próżniwych i sprzętu jednorazowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Dzierżoniów: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów zestawów próżniwych i sprzętu jednorazowego.
Numer ogłoszenia: 235827 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, fax 074 8313731.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów zestawów próżniwych i sprzętu jednorazowego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Zadanie 1 dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora Zadanie 2 dostawa odczynników do oznaczeń immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora Zadanie 3 Dostawa odczynników do badania układu hemostazy Część 2 Dostawa systemów do próżniowego pobierania krwi. Część 3 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 33.25.34.50 - Analizatory biochemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.58 - Analizatory testów immunologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; tj. -zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Jako zakres składanej oferty Zamawiający przyjmuje dostawy o wartości nie mniejszej niż ¼ składanej oferty. c)dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: A.Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 2 B.Zaparafowaną Umowę załącznik nr 3-projekt lub załącznik nr 4-projekt C.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ h.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ i.oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp D.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu wykonanych, 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokumenty te np. referencje podpisane przez osobę reprezentującą firmę na zewnątrz) Jako zakres składanej oferty Zamawiający przyjmuje dostawy o wartości nie mniejszej niż ¼ składanej oferty. E.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. F.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: Do każdego zamawianego produktu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty deklarację zgodności. lub Załączy do oferty Oświadczenia o treści: 1.Produkty oferowane w ramach zamówienia 15/UZP/2007 Samodzielnemu Publicznemu Szpitalowi Powiatowemu w Dzierżoniowie posiadają Deklaracje Zgodności. 2.Jesteśmy w posiadaniu wszystkich Deklaracji Zgodności, które zobowiązujemy się dostarczyć Zamawiającemu na żądanie. Dotyczy dzierżawy aparatów; Do każdego aparatu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenia o treści: Oświadczam, że oferowane aparaty posiadają zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczony sprzęt będący przedmiotem dzierżawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym i jest dopuszczony do pracy w laboratoriach medycznych,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, Sekretariat Dyrektora..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki biochemiczne 29 pozycji wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.25.34.50-7, 24.49.65.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 2 Dostawa odczynników do oznaczeń immunologicznych wraz z dzierżawą analizatora..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do oznaczeń immunologicznych 20 pozycji wraz z dzierżawą analizatora..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.25.34.58-3, 24.49.65.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 3 Dostawa odczynników do badania układu hemostazy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do badania układu krzepnięcia 7 pozycji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-2, 24.49.65.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestwów próżniowych do pobierania krwi..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestwy próżniowe do pobierania krwi 17 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.14.13.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowego użytku 16 pozycji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 26.15.23.39-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.