eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Transport - 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Lubicz: Transport - 2012
Numer ogłoszenia: 235737 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach międzygminnych łączących Gminę Lubicz z miastem Toruń według ustalonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Odpłatność za wykonywane usługi będzie składać się z: 4.1.1. Wpływów ze sprzedaży biletów jednorazowych i miesięcznych, których maksymalną wysokość określono uchwałą Rady Gminy Lubicz Nr XII/124/2011 z dnia 29.07.2011 r. 4.1.2. Dopłaty do każdego zrealizowanego wozokilometra wynikającego z zaplanowanego rozkładu jazdy. 4.1.3. Dopłaty do sprzedaży biletów ulgowych wynikających z ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1440 ze zmianami) na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o Publicznym transporcie drogowym. 4.1.4. Wpływów z opłat dodatkowych, których sposób ustalania wynika z uchwały Rady Gminy Lubicz Nr XII/123/2011 z dnia 29.07.2011 r. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uprawnień do przejazdów ulgowych wynikających z uchwały Rady Gminy Lubicz Nr XII/122/2011 z dnia 29.07.2011 r. , przy czym ulgi te nie będą refundowane. 4.3. Przewóz osób będzie się odbywał na liniach: 4.3.1. Kaszczorek (pętla) - Złotoria - Nowa Wieś - Lubicz - Toruń (Pl. św. Katarzyny) i powrót. 4.3.2. Grabowiec (kościół) - Złotoria - Toruń (Pl. św. Katarzyny) i powrót. 4.3.3. Lubicz Górny (osiedle) - Krobia - Mierzynek - Młyniec drugi - Młyniec Pierwszy - Brzezinko* - Brzeźno* - Gronowo* - Rogówko* - Jedwabno - Lubicz Dolny - Toruń (OBI) i powrót. 4.4. Szacunkowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, dla każdej linii wykazano w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: Dokonywania zmian w rozkładzie jazdy, w tym zmian tras przebiegu linii, uruchomienia nowych linii i wariantów, likwidacji wybranych linii, zmian obsad taborowych oraz ilości wozokilometrów. 4.6. Dodatkowego zwiększania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia związanego z obsługą imprez masowych, organizacją komunikacji specjalnej, kierowania autobusów na trasy zastępcze związane z przebudową lub rozbudową infrastruktury drogowej oraz występującymi wypadkami lub innymi losowymi zdarzeniami niezależnymi od przewoźnika; zwiększanie lub zmniejszanie wielkości pracy przewozowej może kształtować się w granicach od -10,0 % do +10,0 % wielkości pracy przewozowej określonej w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4.7. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy oraz strukturze taborowej będą wprowadzane na podstawie uzgodnień z wykonawcą bez konieczności zmiany treści umowy oraz po akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mogą być dokonywane częściej jak co 6 miesięcy. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim, które spełniają następujące wymogi: 4.8.1. Pojemność nominalna (miejsca siedzące + stojące): 4.8.1.1. dla linii 4.3.1. min. 18 miejsc. 4.8.1.2. dla linii 4.3.2. i 4.3.3. min. 25 miejsc. 4.8.2. Autobusy muszą posiadać sprawną wentylację (klimatyzacja, lub szyby przesuwane/uchylne lub otwierany szyberdach), 4.8.3. Autobusy muszą być sprawne technicznie oraz muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i być przystosowane do wykonywania usług przewozowych w komunikacji miejskiej. 4.8.4. Autobusy muszą posiadać tablice z przodu pojazdu, zewnętrzną z nazwą linii i nazwą przystanku docelowego, 4.8.5. Autobusy muszą zapewniać możliwość przewozu osób niepełnosprawnych. 4.9. Wszystkie pojazdy muszą posiadać urządzenia służące do sprzedaży biletów przez kierowcę. 4.10. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia pojazdu rezerwowego. Pojazd rezerwowy może być wykorzystywany przez wykonawcę do świadczenia usługi przewozu tylko na czas niezbędny, związany z usunięciem awarii pojazdu liniowego. 4.11. Autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). 4.12. Przystanki: 4.12.1. Zamawiający umożliwi wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków i zatok autobusowych będących w jego gestii. 4.12.2. Zamawiający udostępni wykonawcy warunki oraz zasady korzystania z przystanków, kreślone przez właściwego zarządcę tych obiektów dla przystanków nie będących w gestii Zamawiającego. 4.12.3. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach zlokalizowanych na terenie gm. Lubicz obciąża Zamawiającego. 4.13. Usługę przewozu osób wykonawca będzie świadczył zgodnie z odpowiednimi przepisami, postanowieniami niniejszej SIWZ oraz złożoną ofertą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15.000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 8.3.2. Certyfikat kompetencji zawodowych. 8.3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Odpisy nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 m-cy przed określonym terminem do składania ofert. 8.3.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie jest ważne przez okres wskazany przez jego wystawcę jednak nie dłuższy aniżeli 3 miesiące przed określonym terminem do składania ofert. 8.3.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed określonym terminem do składania ofert. 8.3.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed określonym terminem do składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.4.1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie tym należy podać zakres świadczonej usługi, okres realizacji oraz zlecającego usługę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że realizowane usługi zostały/są wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.4.2. Wykaz pojazdów przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 8.4.4. Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osób wykazanych w pkt.8.2.3. 8.4.5. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.5.1. Informacji z banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych, bądź zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu określonego do składania ofert. 8.5.2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.