Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Częstochowska, do kontaktów: Adrianna Borowiecka, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, fax 034 3250415, e-mail: d_oa@adm.pcz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.dzp.pcz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Czestochowska, Adrianna Borowiecka, ul. Dabrowskiego 69 pok. 28, 42-200 Czestochowa, woj. ol1skie, tel. 0 34 3250 458. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Politechnika Częstochowska ; Wydział Zarządzania; al. Armii Krajowej 19 paw. B; 42 - 200 Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej: Zadanie 1: 30 drukarek kolorowych atramentowych; Zadanie 2: Oprogramowanie ocena inwestycji - Professional E-BizCom - finansowe apolikacje 1 lic.; corelDraw X3PL - 17 licencji. Zadanie 3: 6 drukarek monochromatycznych laserowych. Zadanie 4: 4 drukarki kolorowe laserowe. Zadanie 5: 1 zestaw komputerowwy z oprogramowaniem + 2 monitory + 4 drukarki. Zadanie 6: 35 zestawów komputerowych. Zadanie 7: 30 szt. pamięci FLASH Drive; Zadanie 8: infokiosk komputerowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o akceptacji wymagań okreslonych w siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1: 30 drukarek kolorowych atramentowych; Zadanie 2: Oprogramowanie ocena inwestycji - Professional E-BizCom - finansowe apolikacje 1 lic.; corelDraw X3PL - 17 licencji. Zadanie 3: 6 drukarek monochromatycznych laserowych. Zadanie 4: 4 drukarki kolorowe laserowe. Zadanie 5: 1 zestaw komputerowwy z oprogramowaniem + 2 monitory + 4 drukarki. Zadanie 6: 35 zestawów komputerowych. Zadanie 7: 30 szt. pamięci FLASH Drive; Zadanie 8: infokiosk komputerowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie przedmiotowego zamówienia moga ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniaja warunki okreslone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy w ofercie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń, bądź gdy ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:30, Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, pokój nr 121.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 30 drukarek kolorowych atramentowych. 1) Krótki opis: Drukarki kolorowe atramentowe zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34. 3) Wielkość lub zakres: 30 drukarek kolorowych atramentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Oprogramowanie ocena inwestycji - Professional E-BizCom - finansowe apolikacje 1 lic.; corelDraw X3PL - 17 licencji. 1) Krótki opis: Oprogramowanie ocena inwestycji - Professional E-BizCom - finansowe apolikacje 1 lic.; corelDraw X3PL - 17 licencji zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Oprogramowanie ocena inwestycji - Professional E-BizCom - finansowe apolikacje 1 lic.; corelDraw X3PL - 17 licencji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 6 drukarek monochromatycznych laserowych. 1) Krótki opis: 6 drukarek monochromatycznych laserowych zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 6 drukarek monochromatycznych laserowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: 4 drukarki kolorowe laserowe. 1) Krótki opis: 4 drukarki kolorowe laserowe zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 4 drukarki kolorowe laserowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem + 2 monitory + 4 drukarki. 1) Krótki opis: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem + 2 monitory + 4 drukarki zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem + 2 monitory + 4 drukarki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: 35 zestawów komputerowych. 1) Krótki opis: 35 zestawów komputerowych zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: 35 zestawów komputerowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: 30 szt. pamięci FLASH Drive. 1) Krótki opis: 30 szt. pamięci FLASH Drive zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.71. 3) Wielkość lub zakres: 30 szt. pamięci FLASH Drive. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: infokiosk komputerowy. 1) Krótki opis: infokiosk komputerowy zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30. 3) Wielkość lub zakres: infokiosk komputerowy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa czytnika termoluminescencyjnego /optycznie stymulowanej luminescencji (TL/OSL) z trybem radioluminescencji (RL) wraz z montażem
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja oprogramowania do wirtualizacji wraz z wsparciem technicznym w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby IMDiK PAN
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- ,,Dostawa sprzętu informatycznego oraz multimedialnego na potrzeby Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie"
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





