eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Filologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Grodzkiej 12-15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23545

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Filologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Grodzkiej 12-15 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Marzena Szpil, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31, e-mail: bkozicka@zim.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zim.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Filologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Grodzkiej 12-15. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław ul. Grodzka 12-15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie iluminacji Budynku Filologii Uniwersytetu Wrocławskiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie prac projektowych : a) projekt instalacji iluminacji dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia, b) rozprowadzenie sieci zasilających energetycznych, c) projekt odbudowy nawierzchni drogowych i organizacji ruchu zastępczego na czas trwania robót w pasie drogowym, d) zabezpieczenie zieleni znajdującej się na trasie przebiegu sieci zasilających energetycznych, e) odbudowę pozostałych nawierzchni f) rozwiązanie ewentualnych kolizji 2. Wykonanie robót budowlanych : a) montaż rozdzielnic iluminacyjnych wolnostojących na prefabrykowanych fundamentach b) wykonanie sterowania oświetleniem iluminacyjnym z uwzględnieniem podziału na iluminację codzienną i świąteczną c) wykonanie instalacji: układanie kabli w ziemi, wykonanie instalacji prowadzonej po elewacji w rurkach ochronnych malowanych na kolor elewacji, wykonanie instalacji do projektorów zainstalowanych na elewacji/tarasie, montaż reflektorów (na projektowanych masztach oświetleniowych), na konstrukcjach wsporczych umocowanych na elewacji, na istniejących słupach oświetleniowych i trakcyjnych) d) montaż projektorów doziemnych e) odbudowa nawierzchni po wykonanych robotach, zasianie trawników f) wykonanie ochrony od porażeń g) wykonanie pomiarów powykonawczych h) próby i rozruch iluminacji i) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego ZK-3a przy ul. Grodzkiej 12 do instalacji odbiorcy oraz zainstalowanie szafki pomiarowej zgodnie z warunkami przyłączenia nr: RE-11/TP/1850/2003 z dnia 18.06.2003 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) projektantami, którzy posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacji i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w zakresie projektowania : w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum 1 opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego związanego z iluminacją obiektu wpisanego do rejestru zabytków odpowiadające wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane opracowania muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały wykonane z należytą starannością . b) w zakresie wykonawstwa: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z iluminacją obiektów zabytkowych odpowiadające wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały wykonane z należytą starannością . 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2) Dowód wniesienia wadium 3) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 4) Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: projektantów i kierownika budowy 10) Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji projektantów i kierownika budowy zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, to jest w zakresie sieci elektrycznych 11) Aktualne zaświadczenia z Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 12) Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata, z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - 13) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 14) Wykaz dokumentów potwierdzających, że opracowania projektów wymienione w załącznikach zostały wykonane z należytą starannością 15) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załącznikach zostały wykonane z należytą starannością 16) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 17) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiajacego sala nr 15 I pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.