Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Olsztyn: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 235441 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, fax. 089 5241477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego zestawionego w poniższych zadaniach: Zadanie nr 1 - Szafa termostatyczna dwukomorowa - szt. 1 Zadanie nr 2 - Urządzenie do zatężania próbek - szt. 1 Zadanie nr 3 - Homogenizator pulsacyjny - szt. 1 Zadanie nr 4 - Waga analityczna - szt. 1 Zadanie nr 5 - Rejestrator temperatury z przystawką i 2 sondami 0 ÷ 70 oC i - 60 ÷ 0 oC - szt. 1 Zadanie nr 6 - Inkubatory laboratoryjne - szt. 5 Zadanie nr 7 - Badawczy mikroskop fluorescencyjny do wykrywania wścieklizny - szt. 1 Zadanie nr 8 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stanowiącego udokumentowanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zam. publicznych (wzór zał. Nr 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafa termostatyczna dwukomorowa - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do zatężania próbek - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Homogenizator pulsacyjny - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Waga analityczna - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejestrator temperatury z przystawką i 2 sondami - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inkubatory laboratoryjne - 5 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Badawczy mikroskop fluorescencyjny do wykrywania wścieklizny - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wirówka laboratoryjna - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczno - użytkowe urządzenia zgodnie z pkt. 1.5.2. SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Modernizacja systemów multimedialnych w Auli im. Prof. H. Janowskiego w budynku przy ul. Oczapowskiego 13
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji schładzającej pomieszczenia budynku 18G
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Piszu i Kętrzynie
- Remonty cząstkowe nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach DW adm. przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 4 części - postępowanie II
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie nakładek i remontów cząstkowych, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- ZPO.272.1.9.2025 postępowanie na usługę przeglądu urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych"
- Dzierżawa aparatu do terapii nerkozastępczej wraz z dostawą akcesoriów zużywalnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" na podstawie umowy nr 06OW/8653/I/2024"
- Dostawa parawanów wraz z montażem dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zakup ambulansu bariatrycznego z wyposażeniem oraz samochodu transportowego
- DOSTAWA URZĄDZENIA DO LITOTRYPSJI Z OPRZYRZĄDOWANIEM ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONANIA 100 ZABIEGÓW
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.