eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławekzakup i dostawa 600 t węgla na rok 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Damasławek: zakup i dostawa 600 t węgla na rok 2010
Numer ogłoszenia: 235337 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów , ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26 13 039, faks 0-67 26 13 039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Powszechnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa 600 t węgla na rok 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu Orzech I, wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ w ilości 600 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej trzech zamówień na dostawy węgla kamiennego klasy orzech których każde nie byłoby mniejsza niż 200 tys zł (dwieście tysięcy złotych ) na zał 4 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia wykażą oni łącznie spełnianie ww warunku Na potwierdzenie wykonania dostaw wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające że zamówienie wykonano należycie np referencje znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta wykonawcy wg załącznika nr 1 p.n. Formularz ofertowy, 2. aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) podpisane przez osobę uprawnioną - wg załącznika nr 2, 4. oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) - podpisane przez osobę uprawnioną wg załącznika nr 3, 5. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta , wydane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert, 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności członków kierownictwa firmy wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. Informacja z banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość środków dostępnych na koncie w kwocie co najmniej 150 tyś. zł lub potwierdzenie zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę 150 tyś. zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej trzech zamówień na dostawy węgla sortymentu orzech I, których każde nie byłoby mniejsza niż 200.000,00 zł. - załącznik 4 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia, wykażą oni łącznie spełnianie w/w warunku. Na potwierdzenie wykonania dostaw/y, wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające, że zamówienie wykonano należycie (np. referencje). 10. Wykaz kadry kierowniczej - zgodnie z załącznikiem 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespółe Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku pok. Nr 14 w godz 8.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Słoneczna 4, 62-110 Damasławek w pokoju nr 14 (sekretariat) w terminie do dnia 16-12-2009r. do godziny 830.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.