Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa drogi krajowej Nr 10 na odcinku od km 400+186 do km 409+045 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 3231117, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej Nr 10 na odcinku od km 400+186 do km 409+045 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa Nr 10 na odcinku od km 400+186 do km 409+045. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa odcinka drogi Nr 10 polega na rekonstrukcji i wzmocnieniu nawierzchni jezdni istniejącej do obciążeń 115kN/oś, wykonaniu poboczy bitumicznych, przystosowaniu wybranych odcinków jezdni do parametrów przyszłej drogi ekspresowej, korekcie geometrycznej łuków poziomych, przebudowie zatok autobusowych, poprawie geometrii skrzyżowań i wygenerowaniu na skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni twardej ulepszonej dodatkowych pasów dla pojazdów skręcających w lewo, odnowie poboczy gruntowych, rowów drogowych oraz remoncie i wzmocnieniu przepustów pod koroną drogi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi krajowej Nr 10 na odcinku od km 400+186 do km 409+045. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 195 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Potencjał ekonomiczny I.1. Wykonawca musi posiadać przychód za ostatni rok obrotowy, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości min. 20 000 000,00 zł. I(1). Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie I. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. II. Potencjał kadrowy II.1. Składając ofertę, wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Lp. / Stanowisko / Wymagane uprawnienia / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 4 1. / Kierownik budowy / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *) / Minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy drogi klasy min. G, obejmujące wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych o łącznej długości min. 10 km, jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych. 2. / Kierownik robót telekomunikacyjnych / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej *) / Minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci telekomunikacyjnej, jako kierownik robót telekomunikacyjnych *) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. II.2. Kierownicy robót powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. II(1). Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełniają łącznie. III. Potencjał techniczny III.1. Składając ofertę, wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: L.p. / TYP I CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU / Min. wymagana liczba jednostek 1. / Równiarka lub spycharka uniwersalna / 1 2. / Walec ogumiony ciężki / 1 3. / Walec stalowy gładki średni i ciężki / 2(1+1) 4. / Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100 Mg/h / 1 5. / Wytwórnia do produkcji MCE / 1 6. / Wytwórnia do produkcji stabilizacji gruntu cementem / 1 7. / Układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana / 1 8. / Żuraw samochodowy / 1 9. / Samochód specjalny z platformą i balkonem / 10. / Szczotka mechaniczna / 1 11. / Skrapiarka do bitumu / 1 12. / Frezarka drogowa sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10cm i o szerokości frezowania: min 1,2 m / 1 13. / Walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna / 1 III.1.1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. III.1.2. Dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-bitumicznej pod warunkiem, że zostanie wyprodukowana w wytwórni wskazanej w ofercie, która będzie spełniała wszelkie wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. III.1.3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, jeżeli planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby niniejszego zamówienia, przed podpisaniem umowy przedłoży do wglądu dokument potwierdzający dysponowanie gruntem, na którym wytwórnia ma być ustawiona, pozytywną opinię ochrony środowiska w zakresie instalacji wytwórni oraz pozytywną opinię właściwego zakładu energetycznego w zakresie podłączenia wytwórni o wymaganej mocy do sieci energetycznej. III.2. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Warszawie przy ul. Korkowej 163, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. III(1). Potencjał techniczny wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy, co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie budowy lub przebudowy drogi klasy min. G, na łącznej długości nie mniejszej niż 10 km, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA. W zakres robót min. jednego zadania powinno wchodzić wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE). IV(1). Doświadczenie zawodowe wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV. spełniają łącznie. V. Składając ofertę, wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. V(1). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania postawionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ "Oświadczenie". 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nim (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy") na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wykaz urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III. 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV. Do wykazu winny być dołączone dokumenty, potwierdzające że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Ze strony internetowej zamawiającego, w siedzibie zamawiającego, za pobraniem pocztowym. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50, Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pok. 824, VIII p.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Malanowie
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2025 r
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Józefów
- Przebudowa drogi dz. nr 582 w miejscowości Osina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2278L (ul. Pileckiego) w zakresie budowy chodnika i modernizacji nawierzchni w miejscowości Bychawa
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - obręb Rozstępniewo
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.