Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Żyrardów: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wodno-pianowego.
Numer ogłoszenia: 235130 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Żyrardów , ul. 1 Maja 61B, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553549, fax. 046 8556125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.computerland.pl/straz1%5FZyrardow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wodno-pianowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 1 szt. nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wodno-pianowego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wartość zamówienia: powyżej 14.000 Euro i poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI. pkt 2.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia, w przeciwnym razie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, bądź złożyli dokumenty błędne, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba, że pomimo ich uzupełnienia konieczne stałoby się unieważnienie przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Inne dokumenty,upoważnienia, uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 1. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 7. Świadectwo dopuszczenia wraz z załącznikami zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.06.2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. nr 143, poz. 102) 8. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4), 9. Oferta kosztorysowa (załącznik nr 3) 10. Projekt umowy (załącznik nr 2) 11. Oświadczenie o utajnieniu informacji (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/straz1%5FZyrardow/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.computerland.pl/straz1%5FZyrardow/ oraz
w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żyrardowie
z siedzibą przy ulicy 1-go Maja 61 B,
96-300 Żyrardów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żyrardowie z siedzibą przy ulicy 1-go Maja 61 B, 96-300 Żyrardów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Żyrardowa"
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowej, biblioteki taśmowej oraz UPS-ów do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do SP Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Żyrardowie w dniach, w których pracuje szkoła.
- Ubezpieczenie Powiatu Żyrardowskiego
- "Wymiana drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 do wymagań przeciwpożarowych."
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Różance
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla jednostki OSP w Mrowinach
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowie
- "Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Zakup fabrycznie nowego mikrobusa do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stężycy
- Zakup samochodu podzespołu poszukiwawczo - ratowniczego
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.