eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej w ilości 35 500 szt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Suwałki: Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej w ilości 35 500 szt
Numer ogłoszenia: 235056 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Utrata 9, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0 87 566 54 81, fax 0 87 566 40 06.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej w ilości 35 500 szt.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej (jednorazowa próbówka z igłą )o rozmiarze igły: a) 1,8 x 130mm- 20.000 szt b) 2,0 x 130mm- 15.500 szt

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Oferowane zestawy musi spełniać co najmniej następujące warunki - średnica próbówki w granicach 10-16 mm - wysokośc próbówki 9-10 cm - próbówka winna zawierać przyśpieszacz wykrzepienia - próbówka winna zawierać granulat separujący - próbówka musi posiadać możliwość szczelnego zamknięcia - próbówka musi posiadać możliwośc zdjęcia igły po zakończeniu pobierania krwi - pakowanie w kartony po 50 szt ze stelażem ułatwiającym transport próbówek w pozycji pionowej
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wpis oferowanych przyrządów do pobierania krwi do rejestru wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej (Dz.U.nr 93 poz.893). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 ). 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ). 5 Oświadczenie wykonawcy że oferowane zestawy (igły) posiadaja oznakowanie CE (załącznik nr 5)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wiw.pbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać pod adresem Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki lub za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje się

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.12.2007.

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.