Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Sochaczew: endoprotezy
Numer ogłoszenia: 234953 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8649521, fax. 046 8649525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: endoprotezy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa endoprotez z podziałem na 4 części stanowiące odrębne zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3014.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda : 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda: 2.1.wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w § 5 ust. 5 pkt. 5.1, do oferty Wykonawca załączy: 3.1. ulotkę informacyjną producenta zawierającą opis oferowanego produktu. 3.2 kserokopia dokumentu dopuszczającego do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z poźn. zm.)...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 132.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 143.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sochaczewie, terenu Cmentarza Komunalnego i innych terenów wskazanych przez Zamawiającego
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie zimowym 2025/2026"
- WYKONANIE PRAC BUDOWLANYCH CZĘŚCI BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW KPO pn. " UTWORZENIE ZOL" W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych wraz z dostawą tłucznia
- Zakup samochodu 9 miejscowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.