Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Olsztyn: Zaplanowanie, zorganizowanie i wdrożenie działań promocyjn ych, informacyjnych i public relations na rzecz europejskiego projektu SOL - Save our Lives Projekt jest realizowany w ramach Programu dla Europy Środkowej współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)..
Numer ogłoszenia: 234556 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie , ul. Towarowa 17/110, 10-416 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 538 11 40, faks 089 538 11 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie, zorganizowanie i wdrożenie działań promocyjn ych, informacyjnych i public relations na rzecz europejskiego projektu SOL - Save our Lives Projekt jest realizowany w ramach Programu dla Europy Środkowej współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań Wykonawcy należeć będą: zaplanowanie, zorganizowanie i wdrożenie działań promocyjnych, informacyjnych i public relations na rzecz europejskiego projektu SOL Save our LIVES - kompleksowej strategii bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Europy Centralnej - w trzech miejscowościach: Nidzicy, Barczewie i Olsztynie (zgodnie z Dodatkiem nr 2 do SIWZ), w ramach czterech pakietów roboczych (Work Packages WP)P: 1. WP 2 - Kampania edukacyjna - 5% budżetu. 2. WP 4 - Promocja Strategii BRD - 25% budżetu. 3. WP 5 - Łącznie Edukacja, Infrastruktura i Nadzór- 60% budżetu. 4. WP 6 - Kapitalizacja działań - 10% budżetu...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Pakiet WP 4 - 5%. 2. Pakiet WP 5 - 5%. 3. Pakiet WP 6 - 10%.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.90.00.00 - Różne druki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia o zasięgu regionalnym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii o zasięgu co najmniej regionalnym (województwo) składających się m.in. z działań reklamowych i public relations, przygotowania kreacji, produkcji telewizyjnej, produkcji radiowej , produkcji materiałów drukowanych, planowania i zakupów mediów minimalnie 2 usługi o wartości minimum 350.000,00 zł brutto każda w języku polskim, trwające minimum 1 miesiąc. - Kompleksową organizację imprez masowych na co najmniej 500 osób każda, przygotowanie scenariuszy, scenografii, animacji, promocji tych imprez przed i po nich oraz nadzór nad ich przebiegiem - minimalnie 2 (dwie) usługi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę zespołu specjalistów, w skład którego wchodzą co najmniej 3 osoby, w tym: - Kierownik projektu, który posiada: minimum 5 lat doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, minimum 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych oraz planowania mediów, - Koordynator ds. eventów, który posiada minimum 5 lat doświadczenia w zakresie public relations, minimum 5 lat doświadczenia w przygotowywaniu eventów i imprez, w tym wydarzeń dotyczących Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz doświadczenie w kreacji co najmniej dwóch kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, - Członek Zespołu, który posiada minimum 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, w tym doświadczenie w prowadzeniu działań public relations, kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych w internecie i mediach społecznościowych oraz doświadczenie w korzystaniu z aplikacji narzędzi internetowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 350.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie zmiany stawki podatku od towarów i usług wartość wynagrodzenia brutto ulegnie odpowiedniemu podwyższeniu lub obniżeniu stosownie do tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Olsztyn, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: WORD Olsztyn, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, pokój nr 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach Programu dla Europy Środkowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Utwardzenie poboczy kostką brukową betonową w ciągu drogi wojewódzkiej nr 609 na odcinku Mikołajki - Ukta administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (235)
- Malowanie farbami zabezpieczającymi, antykorozyjnymi barier stalowych oraz ceglano-betonowych na obiektach mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie
- Zakup systemu do zarządzania poprawkami bezpieczeństwa systemów operacyjnych i aplikacji
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja strefy VIP w zakresie cateringu wraz z wyposażeniem oraz wydarzenia towarzyszącego Hangar Party podczas Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Ogólnokrajowa kampania informacyjna skierowana do pracowników 50+ oraz do pracodawców w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Druk materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa artykułów reklamowych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.