To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Lubin 1: USŁUGA SPRAWOWANIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY Lubin
Numer ogłoszenia: 234508 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220486 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach, Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRAWOWANIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH PN. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY Lubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji kierownika budowy w zakresie wykonywanych czynności przy realizacji inwestycji na terenie gminy Lubin: a) Budowa sieci wodociągowej O90 o długości 89,0 mb i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 o długości 37,0 mb w Pieszkowie; b) Budowa sieci wodociągowej O90 o długości 142,2 mb i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 o długości 162,7 mb w Siedlcach; c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 o długości 24,0 mb w Siedlcach; d) Budowa sieci wodociągowej O90 o długości 272,0 mb w Pieszkowie; e) Budowa sieci wodociągowej O160 o długości 58,0 mb w Pieszkowie; f) Budowa sieci wodociągowej O160 o długości 138,8 mb, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 o długości 132,5 mb w Krzeczynie Małym; g) Budowa sieci wodociągowej O125 o długości 193,0 mb i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 o długości 193,5 mb w Oborze; 2. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków kierownika budowy należeć będzie: 2.1. sporządzanie kosztorysów budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia, jeżeli zajdzie taka konieczność; 2.2. dokonywanie przyjęć i sprawdzeń dostarczanych materiałów instalacyjnych pod względem zgodności materiałów z projektem oraz zamówieniem; 2.3. prowadzenie raportów dziennych - pracy ludzi i sprzętu (w tym sprzętu obcego); 2.4. przygotowywanie i przedkładanie do dalszej realizacji wniosków i zapotrzebowań w zakresie poprawnego i sprawnego cyklu inwestycji (np. zlecanie wykonania usługi, prac, robót dla jednostek z zewnątrz - np. geodeta, badania zagęszczenia gruntu, odtworzenia nawierzchni asfaltowych, badania jakości wody itp.) Wnioski i zapotrzebowania przygotowywane z obowiązującymi regulaminami i zarządzeniami oraz z Ustawą Prawo zamówień publicznych; 2.5. opracowywanie i składanie wniosków o wyrażenie zgody na zajęcie drogi/pasa/pobocza do odpowiednich zarządców dróg lub właścicieli; 2.6. zgłaszanie do Gminy Lubin zakończenia zadania, uczestniczenie w czynnościach odbiorowych; 2.7. kompletowanie wniosków rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, składanie ich w nadzorze budowlanym w Starostwie Powiatowym w Lubinie; 2.8. dokonywania rozliczeń częściowych i końcowych zadania (rozliczenia częściowe minimum raz w miesiącu); rozliczenia rzeczowe i finansowe. 2.9. sporządzenie dokumentacji w zakresie końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i określenie wartości środka trwałego po wykonanych i rozliczonych robotach; 2.10. nadzór nad prawidłowością i jakością kierowanych robót budowlanych w zakresie wykonywanych sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych - zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690, z późn. zm); 3. Wymagania stawiane przez Zamawiającego (należy udokumentować): 3.1. uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (preferowane będą dodatkowe uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub drogowe); 3.2. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.3. staż pracy na samodzielnym stanowisku kierownika budowy w specjalności sieci i instalacje sanitarne min. 2 lata..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Hajduga, Miroszowice 22A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50900,00
Oferta z najniższą ceną: 50900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50900,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.