eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana DolnaDostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Mszana Dolna: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR
Numer ogłoszenia: 234410 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax 018 3311242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową (FOTORADARU) wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej oraz przeszkoleniem pracowników Straży Gminnej w Urzędzie Gminy Mszana Dolna .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.11.00 - Urządzenia kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych w art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych tzn: - którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem , potwierdzoną odpowiednimi dokumentami , - którzy posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia .Wykonawca winien przedstawić co najmniej wykonaną 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadającą, swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające , że dostawa ta została wykonana należycie . - 2. Sposób oceny spełniania warunków : Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w SIWZ rozdział VIII, dołączonych do oferty . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać , iż wykonawca spełnia wymienione warunki .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem dostaw stanowiących przedmiot zamówienia , z podaniem ich zakresu , wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że zostały wykonane należycie tj. zrealizował co najmniej jedno zadanie z zakresu dostawy przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość odpowiadającego parametrom przedmiotu zamówienia . - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust 1 i 2 - aktualny dokument stwierdzający dopuszczenie typu urządzenia do eksploatacji wydany przez Główny Urząd Miar , - orzeczenie labolatorium ochrony radarowej wydane przez LORprzy PIT w Warszawie ( lub inne upoważnione laboratorium) o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska , - przykładowe zdjecia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosfrycznych i różnych okresach w ciągu doby w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne .Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierujacych rozpoznawalne .Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle- numeru i nazwy urzadzenia , którym zostały wykonane , daty i czasu pomiaru oraz kierunku pomiaru. Zdjecia powinny przedstawiać również dokładny wizerunek kierującego z trzeciego pasa ruchu. a) 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych 6:00 - 9:00 b) 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych 14:00 - 15:00 c) 20 kolejno ponurerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych 24:00 - 2:00

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość wykonanych zdjęć - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.