eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczkamodernizacja drogi gminnej Jawczyce przez wieś



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23430

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wieliczka: modernizacja drogi gminnej Jawczyce przez wieś

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, do kontaktów: Bogusław Szpiłyk, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, e-mail: ugbiskupice@poczta.onet.pl, http://www.biskupice.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej Jawczyce przez wieś. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane przy modernizacji drogi gminnej Jawczyce przez wieś, nr ewid. 007, nr dz. 503 w Łazanach i 421 w Jawczycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które będą stanowić załączniki do siwz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Biskupice , sołectwo Łazany i Jawczyce. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 347.357,41 PLN, tj. 82.686,43 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W post. mogą wziąć udział wyk.nie podl.wykl. na podst.art.24 ust.1it2 Pzp, spełniający wymogi określone w art.22ust.1 oraz: w ostatnim roku obrotowym, a jeśli okres prow.działal. jest krótszy-w tym okresie osiągnęli przychód w wysokości min 700000 zł; wykonali należycie w okresie ost.5 lat min 2 prace polegające na remoncie lub budowie dróg o wartości min 100000 zł każda; dysponują kier.bud. posiadającym upraw.bud. w spec.drogowej należącym do właściwej izby sam. zaw. Opis sposobu dokonywania oceny warunków Wys.przychodów oceniana będzie na podst.rachunku zysków i strat za ostatni rok obrot.,w przypadku Wyk.niezobowiązanych do sporządzania spraw.finans., innych dokumentów określających obroty i zysk. Waga 30%.Ocena wg wzoru (przychody wyk.badanego/maks przychody)x30% gdzie 1% =1 pkt; wykaz min 2 prac polegających na remoncie lub budowie dróg o wartości min 100000 zł każda. Waga 70 %. Za każdą należycie wykonaną rob. potwierdzoną referencjami o wartości min 100000 zł (każda) wykonawca otrzyma 10 pkt, a za każde rozpoczęte 20 tys.zł powyżej 100000 zł-1 pkt. Ocena wg wzoru (il.pkt badanego wniosku/max il pkt wśród badanych wniosków)x70%, gdzie 1% =1 pkt; Z wnioskiem Wyk. Składa: oświadczenie (art.22 ust.1 pkt1-4), aktualny odpisu z wł. rejestru albo zaśw.o wpisie do ewi.dział.gospod., akt. informację z KRK w zakr.określ. art.24 ust.1 pkt 4-8 i/lub ust.1pkt9 wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed up.term. skł. ofert, akt. zaśw.wł. naczelnika US oraz oddziału ZUS(KRUS)potwierdzające że wyk. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaśw.że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego org.pod. lub oddziału ZUS(KRUS) -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem term. składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach p. nr 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Łagodzenia Skutków Restrukturyzacji Górnictwa, Hutnictwa oraz Wielkiej Syntezy Chemicznej Na Terenie Województwa Małopolskiego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.