eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaDOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI AUTOMATYCZNEJ WYWOŁYWARKI DO BŁON RTG



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Bogatynia: DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI AUTOMATYCZNEJ WYWOŁYWARKI DO BŁON RTG
Numer ogłoszenia: 234213 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, fax. 075 7732046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI AUTOMATYCZNEJ WYWOŁYWARKI DO BŁON RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI AUTOMATYCZNEJ WYWOŁYWARKI DO BŁON RTG. Numer klasyfikacji zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):33.11.16.50-2 -urządzenia do mammografii. 1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania w zakresie parametrów granicznych urządzenia, jego funkcji oraz rodzaju) zawiera formularz (Zestawienie granicznych parametrów dla przedmiotu zamówienia) dla urządzenia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiący załączniki Nr 2.1 SIWZ. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego urządzenia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowane urządzenie musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1) Wykonawca został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Wykonawca złożył oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu, w szczególności określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, w szczególności określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności na podstawie art. 24 ustawy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Inne wymogi: Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Bogatyni; ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia pok. nr 207. Godziny pracy: poniedziałek - piątek od godz. 7.00 do 14.35. Cena SIWZ w wersji drukowanej: 50 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ w Bogatyni; ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia pok. nr 207. Godziny pracy: poniedziałek - piątek od godz. 7.00 do 14.35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu: PODNIESIENIE JAKOŚCI I POSZERZENIE OFERTY USŁUG MEDYCZNYCH ŚWIADCZONYCH PRZEZ SP ZOZ W BOGATYNI POPRZEZ ZAKUP I MODERNIZACJĘ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, który ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; Priorytet 8. Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku; Działanie 8.1. Poprawa jakości opieki zdrowotnej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.