Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-11
Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Wydz. Prawa i Administracji UG, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 6:
CZĘŚĆ I - Roboty remontowe wewnętrzne
CZĘŚĆ II -Konserwacja i renowacja drewnianych dźwigarów dachowych
Numer ogłoszenia: 234188 - 2009; data zamieszczenia: 11.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydz. Prawa i Administracji UG, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 6: CZĘŚĆ I - Roboty remontowe wewnętrzne CZĘŚĆ II -Konserwacja i renowacja drewnianych dźwigarów dachowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6 Zakres robót obejmuje części dwie części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Część I - 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), Część II - 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji dla części I oraz 60 miesięcy dla części II na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. 5.Wniosą wadium w wysokości: Część I - 2.000 PLN, Część II - 2.000 PLN. 6.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 7.Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; 8.Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (branża budowlana), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.), 4.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) 6.Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom. (załącznik nr 5) 7.Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4). 8.Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A
80-952 Gdańsk
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bażyńskiego 1A, pok. 124.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A, pok.124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Roboty remontowe wewnętrzne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Remont parkietu w Auli o powierzchni ok. 540m2 z jego przełożeniem ,częściową wymianą ,cyklinowaniem i lakierowaniem z rozbudową istniejącego podium o przenośny podestu sceniczny o powierzchni ok. 20 m2 wraz z montażem gniazd stalowych nagwintowanych dla 2 pierwszych rzędów siedzisk w auli umożliwiających ich wielokrotny montaż i demontaż związany z poszerzaniem istniejącego podium podesty mobilne. Powstała w wyniku rozbudowy scena będzie wykorzystywana do występów między innymi tanecznych . B. Naprawy miejscowe o powierzchni ok. 4m2 posadzki z wymianą wykładziny typu Marmoleum o łącznej powierzchni ok.50m2 na korytarzach budynku WPiA . Rodzaj i kolorystykę wykładziny należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Użytkownikiem. C. Wymiana plastikowych korytek kablowych instalacji elektrycznej gniazd wtykowych w podłodze pomieszczenia Biblioteki Prawa na korytka metalowe z ułożeniem w nich istniejących przewodów zasilających i zamontowaniem gniazd wtykowych wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych i miejscową naprawą wykładziny. Rodzaj i kolorystykę wykładziny należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Użytkownikiem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II -Konserwacja i renowacja drewnianych dźwigarów dachowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie konserwacji i renowacji drewnianych dźwigarów dachowych z usunięciem starych powłok malarskich, oczyszczeniem miejsc zaatakowanych sinizną oraz impregnacją. B. Wymiana uszczelek w 2 oknach aluminiowej stolarki ogrodu zimowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





