eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzytuchom › BUDOWA DWÓCH ZBIORNIKÓW TERENOWYCH WODY UZDATNIONEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ TECHNOLOGII STACJI UZDATNIANIA WODY NA TERENIE UJĘCIA WODY W BORZYTUCHOMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Borzytuchom: BUDOWA DWÓCH ZBIORNIKÓW TERENOWYCH WODY UZDATNIONEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ TECHNOLOGII STACJI UZDATNIANIA WODY NA TERENIE UJĘCIA WODY W BORZYTUCHOMIU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Borzytuchom, do kontaktów: Bogdan Kuzio, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom, woj. pomorskie, tel. 059 8211316, fax 059 8211390, e-mail: ug@borzytuchom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://ug.borzytuchom.ibip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH ZBIORNIKÓW TERENOWYCH WODY UZDATNIONEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ TECHNOLOGII STACJI UZDATNIANIA WODY NA TERENIE UJĘCIA WODY W BORZYTUCHOMIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ujęcie wody w Borzytuchomiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch zbiorników terenowych wody uzdatnionej o poj. V=50m3 każdy, uzbrojenia podziemnego: rurociągu tłocznego, ssawnego i przelewowego zbiorników, wymianę obudowy istniejących dwóch studni głębinowych, modernizacji technologii stacji uzdatniania wody poprzez wykonanie nowego układu technologii uzdatniania wody i adaptacji budowlanych budynku hydroforni dla potrzeb technologicznych. Szczegółowy opis robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający będzie żądał od wykonawcy następujących dokumentów: wypełniony formularz ofertowy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; aktualne zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego i oddziału ZUS; oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać wykonywać zamówienie; wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych - min.3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; infomację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia; zaakceptowany projekt umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Studnie głębinowe SW1, SW2; agregaty pompowe z silnikami o mocy 3,7 kW; obudowa studni na poziomie terenu w termoizolowanej konstrukcji; aerator poj. V=0,95m3; sprężarka ze zbiornikiem o poj. 90l (Q1=3,67 - 4,86 m3/h; filtr ciśnieniowy-2 szt. o śr. 1200mm o powierzchni filtracyjnej 1-go zestawu filtracyjnego 1,13 m2; zestaw dmuchawowy (Q=81 m3/h, delta pdm= 4,4m, P=4,0 kW); pompa płuczna o parametrach (Qpł.=65 m3/h, Hpł.=14-16 mH20, P=4,0 kW; zbiorniki retencyjne terenowe stalowe o poj. 50m3 każdy - 2szt.; zestaw hydroforowy II stopnia(sekcja gospo.:Q=21 m3/h, H=50 mH2O, sekcja płuczna: Q=65 m3/h, H=14-16 mH2O; zestaw chloratora; wodomierze z nadajnikiem impulsów; rozdzielnia pneumatyczna; osuszacz powietrza kondensacyjny o wydajności q=750 m3/h); sterowanie SUW 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.07.2007; lub data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formalne sprawdzenie kompletu dokumentów znajdujących się w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min. 3 roboty; - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie orginałów lub kopii poswiadczonej za zgodność z orginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.borzytuchom.ibip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 11:15, Urząd Gminy w Borzytuchomiu, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom, sala nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia inwestycji tj. 15.10.2007r. obejmuje również rozruch technologiczny. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.